Gå til innhold

Samsung Norge kan ikke avkrefte at norske brukere er rammet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette er reelt må det være den verste buggen i en telefon noensinne. Bare å forestille seg den stakkars barneskolelæreren som plutselig sender dickpics til elevene sine. 

Endret av fph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

<blockquote class="ipsBlockquote" data-author="SweetDollarTee" data-cid="24504006" data-time="1530754013"><p><p>

Jeg tolket det som en positiv kommentar. Det er jo fint at du i Android ikke er bundet til samsung sin app, men kan bruke en annen en dersom det skulle oppstå problemer som dette :)
Lenke til kommentar

 

NB! Jeg har ikke opplevd disse problemene.

Hvordan vet du det? Man ser ingenting på egen telefon om det har skjedd eller ikke...

Ok, det var jeg ikke klar over. Har bare lest litt raskt over artikkelen :-) Men ja, takker for info :-) Veldig greit å vite. Får bare håpe at hvis noen har fått tilsendt bilder fra meg så får jeg en "heads up".

Lenke til kommentar

Skulle likt å sett kommentarfeltet om det var en iPhone modell det var snakk om ;) Dette må jo være tidenes drøyeste bug..

Android-fanboysa hadde gått helt av skaftet og fylt 20 sider på ti minutter :w00t:

 

For ordens skyld... jeg har Samsung S8 selv. Ikke fått noen tilbakemeldinger om at andre har mottatt bilder fra meg sånn helt uten grunn. Ikke at jeg har så veldig hemmelige bilder på telefonen da, men det er en ganske alvorlig bug uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...