Jump to content
Nizzen

GeForce RTX 20** tråden

Recommended Posts

Ok.

Så egentlig snakker vi ikke store differanser her om vi bryter ned til fps-ytelse ingame.

Forøvrig interessant å lese om "binning" ved produksjons av chips. 

Håper nå at vi får 3080Ti før launch av CP2077 i april 2020. Det spørs og skal holde hardt men har vel skjedd før?Videre spekuleres det i forskjellige media at man vil få høy ytelsesøkning i RT men ~20% på generell ytelsesøkning.

EDIT:
Hvis vi ikke får noe 3080Ti før CP2077 får dere si fra om dere har noen 2080Ti til overs for salg 😛

Edited by Theo343

Theo343 skrev (15 minutter siden):

Håper nå at vi får 3080Ti før launch av CP2077 i april 2020

Etter de ryktene jeg har sett, så blir "3080" lansert i Juni neste år, og Ti utgaven noe senere, men kan også hende de blir lansert samtidig. Var jeg deg ville jeg vel ha beholdt 1080Ti kortet en stund til. Om du må senke noen settings i Cyberpunk så er vel ikke det noen krise.

Annonse

Neida, det er planen å beholde 1080Ti til 3080Ti lanseres. Og Juni, ja da blir det bare litt lavere settings. Med tanke på at CP2077 ser ut til å legge en del vekt på RT så hadde det vært nice med 3080Ti, men kan fint vente 6mnd.

Edited by Theo343

Håper bare de ikke "optimaliserer" de øverste innstillingene av RT på bekostning av bildekvalitet.

Shadow of the Tomb Raider sin "Ultra"-innstilling for RT er en vits, skygger på avstand blir ofte firkantet.