Gå til innhold

ANMELDELSE: The Awesome Adventures of Captain Spirit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette prologen? Så LiS2 handler om han idioten her? Kjipt, da blir det ikke kjøp for min del. Synes fjotten var sykt irriterende, plottet intetsigende, og persongalleriet fraværende. Jeg gadd ikke engang fullføre dette, fordi det føltes så utrolig meningsløst. Likte LiS1 og Before The Storm utrolig mye, så dette skuffer.

Lenke til kommentar

Er dette prologen? Så LiS2 handler om han idioten her? Kjipt, da blir det ikke kjøp for min del. Synes fjotten var sykt irriterende, plottet intetsigende, og persongalleriet fraværende. Jeg gadd ikke engang fullføre dette, fordi det føltes så utrolig meningsløst. Likte LiS1 og Before The Storm utrolig mye, så dette skuffer.

 

Det er ingenting som er bekreftet, så du kan roe ned skuffelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som føler at gamer.no har gått ut av hundremeterskogen og rett ut på E18 ?

 

Emo simulatorer blir heist opp I skyene, mens faktiske spill blir bedømmet pinlig nøyaktighet. For å ikke snakke om alle PC meningskommentarene de spruter ut.

 

Gjør den gutten til en transe og dette hadde vel vært 15\10 score...

Lenke til kommentar

Gleder meg til LiS2 etter dette i hvert fall. Får vente og se om jeg kommer til å relatere like mye til karakterene her som jeg gjorde til Max og Chloe i det første riktig nok, men LiS står som en av de absolutte spillmessige høydepunktene noensinne for meg kun pga karakterene og historien. Og etter hvor mye jeg også elska Vampyr så har Dontnod uansett mye godvilje hos meg :p

Lenke til kommentar

Syns dette var ganske så magisk jeg. Barndommens fantasier, gleder meg til mer fra Dontnod.

 

At det ser bra ut betyr ikke nødvendigvis at det er morsomt å spille. ;) På papiret minner dette veldig om de to første LiS-spillene, bare med en unge i hovedrollen. I praksis synes jeg han ungen var utrolig irriterende, historien gørrkjedelig, og de andre folkene uinteressante.

 

På den annen side har vi jo LiS: Before the storm. Det er en prequel, så jeg visste allerede før jeg startet hvordan det kommer til å slutte. Chloe har heller ingen av de kreftene Max har, og hun har ikke så mange venner og kjenninger å forholde seg til. (spoiler alert; Jeg fikk henne utvist fra skolen svært tidlig.) :p Men når det er sagt storkoste jeg meg hele veien, fordi historien fenget meg, jeg likte folkene i spillet, og selv om man ikke har "superkrefter" får vi en del vanskelige valg som påvirker historien. Er også noen scener som virkelig fenget, som f.eks skuespillet, og når de spilte rollespill utenfor skolen. Aner ikke helt hva det var, men de to scenene var utrolig bra laget, og ganske intense. Dessverre har ikke Captain Spirit noe som helst av dette i prologen for min del. Idéen er god, men den er ikke utført spesielt bra, synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bare jeg som føler at gamer.no har gått ut av hundremeterskogen og rett ut på E18 ?

 

Emo simulatorer blir heist opp I skyene, mens faktiske spill blir bedømmet pinlig nøyaktighet. For å ikke snakke om alle PC meningskommentarene de spruter ut.

 

Gjør den gutten til en transe og dette hadde vel vært 15\10 score...

 

Å så fælt da, disse SJW som ødelegger livet ditt med spill de tvinger deg igjennom. Du får lage en hatsim da, kverke litt trans så blir du glad igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...