Gå til innhold

Slik fungerer flerspiller og basebygging i Fallout 76


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud betre meg, nei de ryktene som gikk før E3 stemte jo så altfor godt :p Var vel allerede klart da at dette spillet kom til og bli no-go. Jo mer jeg ser av dette desto mer sikkert på blir jeg at det bare er til å hoppe over og vente til neste skikkelige Fallout spill :)

Lenke til kommentar

Ingenting nytt i disse videoene, bare E3 gjenbruk :(

 

Det ser fortsatt ut som et veldig dårlig spill. Fallout 4 multiplayer. Og ingen rpg elementer overhodet.

Ut i fra hva de har vist så har jo faktisk perks dybde igjen og etterhvert skal man kunne lage sine egne factions. Er ikke det rollespill elementer? Ikke alt handler om dialog og valg, heller karakter progresjon i alle mulige former.

Endret av Akrabra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det verste er vel at de hsr plassert seg midt imellom dayz og single player pve typ.

 

I pvp er det vel lite å hente for de som så for seg et rust lignende spill.

 

Hvor er spenningen og insentivene i pvp når man ser hverandre på mapet og heller ikke mister noe av å dø ?

 

På den andre siden så er det som er igjen pve, men uten en levende verden slik vi er vant til i singele player så ser jeg ikke helt enda ihvertfall hvor lyset i tunnelen er.

 

Hadde enten sett for meg en coop mulighet i et ordentlig fallout spill, eller at de gikk all in med pvp slik pubg, dayZ h1zq og alle de er. Konsekvenser med å dø og noe å tjene på å ta andre.

Og hele spenningen med det å risikere noe.

Lenke til kommentar

Det verste er vel at de hsr plassert seg midt imellom dayz og single player pve typ.

 

I pvp er det vel lite å hente for de som så for seg et rust lignende spill.

 

Hvor er spenningen og insentivene i pvp når man ser hverandre på mapet og heller ikke mister noe av å dø ?

 

På den andre siden så er det som er igjen pve, men uten en levende verden slik vi er vant til i singele player så ser jeg ikke helt enda ihvertfall hvor lyset i tunnelen er.

 

Hadde enten sett for meg en coop mulighet i et ordentlig fallout spill, eller at de gikk all in med pvp slik pubg, dayZ h1zq og alle de er. Konsekvenser med å dø og noe å tjene på å ta andre.

Og hele spenningen med det å risikere noe.

Eller gått enda et skritt lenger, som Escape From Tarkov, og faktisk gjort at du mister utstyret du har for godt om du dør. Man taper ingenting annet enn litt tid i Pugb. I EfT kan du miste børsa du har brukt tid og ingame penger på, og den får du ikke igjen om du ikke lager den på nytt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...