Gå til innhold

Hvilken er den beste banken for boliglån?


cenenzo

Anbefalte innlegg

Hvilken er den beste banken for boliglån?

 

Jeg har fått tilbud/finsieringsbevis fra DNB om boliglån på 3.4millioner (3mill i lån og 5mill i egenkapital med omkostninger på 100 000kr.)

 

Jeg prøver egentlig å få et boliglån nærmest mulig 4 millioner. Jeg har et årsinntekt på 530 000,- i startlønn. 

 

Er det noen andre banker som kan tilby et bedre lån (f.eks renter osv)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke oppgitt rentetilbudet du har fått.

 

Du har allerede tilsynelatende fått mer I lån enn fem ganger din inntekt. Antakeligvis på grunn av den noe høye egenkapitalen du stiller med. Så jeg vil tro DNB har foretatt en individuell vurdering og at alle andre banker vil måtte gjøre det samme. Altså er det bare å ringe rundt (eller gjøre som jeg gjorde - lage en mail jeg sendte til alle banker i Norge hvor jeg sendte med alt av relevante dokumenter og forklarte økonomiske planer osv).

Lenke til kommentar

Du har ikke oppgitt rentetilbudet du har fått.

 

Du har allerede tilsynelatende fått mer I lån enn fem ganger din inntekt. Antakeligvis på grunn av den noe høye egenkapitalen du stiller med. Så jeg vil tro DNB har foretatt en individuell vurdering og at alle andre banker vil måtte gjøre det samme. Altså er det bare å ringe rundt (eller gjøre som jeg gjorde - lage en mail jeg sendte til alle banker i Norge hvor jeg sendte med alt av relevante dokumenter og forklarte økonomiske planer osv).

 

 

Jeg er ikke helt sikker på hva slags renter dette er, så vil anta at det er standard rentene? 

Er det noen banker du ser til at jeg bør ta kontakt med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...