Jump to content
akelbo

SNIKTITT: Resident Evil 2 Remake

Recommended Posts

Har virkelig trua på dette selv. Dette ser rett og slett ut som ett utrolig godt håndverk :) Gleder meg spesielt mye siden jeg for litt siden hadde gjennomspilling med begge karakterene i RE2 på Vita, og rett videre på Nemesis (som jeg håper får samme behandling i form av en remake  :D )

Edited by Mala

Annonse

Men skal de lage en remake av remasteren avd remaken til den originale og? ;)

NeiJoNei, dette ser lovende ut på så mange måter. Litt skeptisk til at kameraet ikke er på samme måten, men har mer troen på dette enn FF7Remake ihvertfall.

Gleder meg :) . Likte godt RE4. Det eneste som var negativt der var at det ikke var de gode gamle zombiene. Så dette blir nok spillet for meg. Bare en ting jeg har mer lyst på, det er RE7 VR til PC. Lurer på hvorfor I alle dager det ikke har kommet :(

Sitter og kjører gjennom RE7 nå. Meget bra spill, men VR gjorde meg kvalm og jeg måtte bare kutte det ut for å få spilt mer enn 15 min av gangen.

REmake i 2002 var dag 1. Dette blir dag 1. Det er en av de "hvis du ikke har tid, så lager du tid" type tilfellene (ikke på bekostning av viktige ting selvfølgelig). Det skyter opp på prioriteringslista siden det rett og slett er viktig å få med seg.

Skal bli spennende å se hvem som lager lydsporet, og hvordan det blir. Blir forundra hvis ikke de ikonisk partiene til Ueda dukker opp igjen i en eller annen form. Er spesielt fan av Front Hall.. Fanger perfekt den følelsen av en kald, guffen og ensom hall. I First Floor blir det mer "korridorisk", men vi befinner oss fortsatt på "Dracula Politistasjon". Secure Place gir oss noen tiltrengte balsamerende toner oppe i ufyseligheten.  :evil:

Edit: Ser deluxe-utgaven har "-"Original Ver." Soundtrack Swap" inkludert. Interessant..

Edited by Istapp
  • Like 1