Gå til innhold

SNIKTITT: Resident Evil 2 Remake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har virkelig trua på dette selv. Dette ser rett og slett ut som ett utrolig godt håndverk :) Gleder meg spesielt mye siden jeg for litt siden hadde gjennomspilling med begge karakterene i RE2 på Vita, og rett videre på Nemesis (som jeg håper får samme behandling i form av en remake  :D )

Endret av Mala
Lenke til kommentar
REmake i 2002 var dag 1. Dette blir dag 1. Det er en av de "hvis du ikke har tid, så lager du tid" type tilfellene (ikke på bekostning av viktige ting selvfølgelig). Det skyter opp på prioriteringslista siden det rett og slett er viktig å få med seg.

 

Skal bli spennende å se hvem som lager lydsporet, og hvordan det blir. Blir forundra hvis ikke de ikonisk partiene til Ueda dukker opp igjen i en eller annen form. Er spesielt fan av Front Hall.. Fanger perfekt den følelsen av en kald, guffen og ensom hall. I First Floor blir det mer "korridorisk", men vi befinner oss fortsatt på "Dracula Politistasjon". Secure Place gir oss noen tiltrengte balsamerende toner oppe i ufyseligheten.  :evil:

 

Edit: Ser deluxe-utgaven har "-"Original Ver." Soundtrack Swap" inkludert. Interessant..

 




Endret av Istapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...