Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nimrad skrev (7 timer siden):

Er Samsung HW-MS560 noe tess? Ganske ålreit tilbud i følge historikken, men er det mye for pengene?

Virker som de som har skrevet anmeldelse på Power er fornøyd:

https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/lydplanke/samsung-hw-ms560-lydplanke/p-571141/product.usps2.url/?gclid=Cj0KCQjwlN32BRCCARIsADZ-J4vYv5spkuGbyiF5d7fHC_fixQGHeQT0Ku3I29nW8qxs6BJZ_5z52t0aAi-qEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Softis12 skrev (12 timer siden):

Ser ut som Komplett ønsker å kvitte seg med litt Philips https://www.komplett.no/product/1133743/tv-lyd-bilde/tv-video/tv-er/philips-55-uhd-led-smart-tv-55pus8804#

Noen med erfaringer?

 

 

Jeg vill nok lagt på ett par tusen og heller kjøpt oled på Power til kr. 10.000,-
Sortnivå er stikkord. Lyden er heller ikke av de beste om man ikke gidder starte opp lydplanker og annet, uten at jeg ved hvordan lyden i Panasonic sin oled er.

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (1 time siden):

Jeg vill nok lagt på ett par tusen og heller kjøpt oled på Power til kr. 10.000,-
Sortnivå er stikkord. Lyden er heller ikke av de beste om man ikke gidder starte opp lydplanker og annet, uten at jeg ved hvordan lyden i Panasonic sin oled er.

Å legge på 4000 på en TV til 6000 er ganske drastisk. Ikke alle har tenkt å bruke den mengden penger på TV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nimrad skrev (1 minutt siden):

Å legge på 4000 på en TV til 6000 er ganske drastisk. Ikke alle har tenkt å bruke den mengden penger på TV.

Philips koster kr. 8000 utfra hva jeg kan se. Da blir prisforskjellen kr. 2000,- og DET synes jeg kan forsvares.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nimrad skrev (1 minutt siden):

@sveibuen skriver tydelig at han snakker om kundeclub pris som er 5990,-

Jeg kommenterte innlegget over, Philips hos komplett. Du blander med Samsung hos Elkjøp. Er ellers enig med deg.

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (3 minutter siden):

Jeg kommenterte innlegget over, Philips hos komplett. Du blander med Samsung hos Elkjøp. Er ellers enig med deg.

Ai, beklager, jeg har blingset.

Nidar2 skrev (2 minutter siden):

Forøvrig bør man ikke handle hos Elkjøp for de gir kundene returretten tilbake.

Tja, handler du aldri hos butikker med utvidet returrett? Av fysiske butikker er det ikke mange jeg kjenner til med den typen returrett som elkjøp har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nimrad skrev (3 minutter siden):

Ai, beklager, jeg har blingset.

Tja, handler du aldri hos butikker med utvidet returrett? Av fysiske butikker er det ikke mange jeg kjenner til med den typen returrett som elkjøp har.

Elkjøp har vel ingen returrett akkurat nå pga. Covid19
Power har åpnet for returretten igjen, og den er nå på 60 dager.
Altnernativt kjøper man på nett å får angrefrist om man unngår hente i butikk.

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (Akkurat nå):

Elkjøp har vel ingen returrett akkurat nå pga. Covid19
Power har åpnet for returretten igjen, og den er nå på 60 dager.
Altnernativt kjøper man på nett å får angrefrist om man unngår hente i butikk.

Hehe, ja, jeg skjønner hvor du vil. Poenget mitt er at ingen fysiske butikker har angrerett med mindre de spesifikt har innført det som en del av sin strategi. Synes bare det virket litt overkill å boikotte en butikk som nå i en litt spesiell situasjon har valgt å følge de normale reglene "alle" andre butikker følger.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...