Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Agentspoon skrev (1 minutt siden):

Med Power sin Mastercard-kampanje vil du i juni kunne få Q70R til drøyt 7000 kr. Litt over budsjett, men himmel og hav så mye bedre kvalitet. :) Ellers ja!

Hvordan vet du at Power er en del av kampanjen i juni?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, N o r e n g said:

Fordi Power har kjørt DNB-kampanje siste torsdag i februar, siste torsdag i juni, andre torsdag i august, siste torsdag i oktober, og første torsdag i desember i tre år på rad.

Kunne du ikke bare sagt at jeg har innsider intelligence eller er synsk? ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

skal ha nytt tv, trenger ikke & bruker ikke smart-tv, men er vel nesten ikke til å unngå å få det med såvidt jeg ser? Står denslags å surrer og går (trekker strøm) og gir generell slitasje på komponenter, selv om man ikke aktivt bruker det?

fins det noe 43" maks 50" uten smart-tv, som kan anbefales?

Lenke til kommentar

jo takk for det.

sittet å lest litt, og lurer på om det er slik at man kan bruke smart-tv delen, til å surfe på internet? Altså, at det "følger med" web-browser og et operativsystem innebygd? Jeg har pr. nå en datamaskin stående ved tv-n, men hvis smart-tv kan erstatte den, til enkelt internett-bruk, så går jeg for et smart-tv og får ryddet vekk pc og kabel kvaser

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En kompis kjøpte TCL/testvinner tidligere i år. Det gikk i retur ganske umiddelbart og endte opp med oled istedet. Latterlig blast og dårlig bilde og innsynsvinkelen var fraværende på samme måte som om sortnivå ikke eksisterte.

Lenke til kommentar

jeg hadde i grunn avskrevet TCL omtrent før jeg nevnte den.

for noen hundrelapper mer, får man et mer etablert merkenavn.

Usikkerheten med TCL er vel hvordan det står seg i lengden (livslengde på apparatet/fjernkontroll)

men for all del, kanskje kineserne overrasker for en gang skyld. De sender jo opp måneraketter, så kan hvis de vil.

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter en TV, er opptatt av svartnivå men til mitt budsjett så er det kanskje begrenset utvalg. Har 7-8k til rådighet og ønsker ikke noe større en 55tommer maks 60. Står en 40 Samsung LCD  ue40mu6745 der i dag.

Tv-en må ha Bluetooth.
 

Er det LG eller Samsung som stiller sterkest i det pris segmentet? Veldig åpen for tips! 

Endret av Cerna
Lenke til kommentar
Cerna skrev (På 27.5.2020 den 13.29):

Er på utkikk etter en TV, er opptatt av svartnivå men til mitt budsjett så er det kanskje begrenset utvalg. Har 7-8k til rådighet og ønsker ikke noe større en 55tommer maks 60. Står en 40 Samsung LCD  ue40mu6745 der i dag.

Tv-en må ha Bluetooth.
 

Er det LG eller Samsung som stiller sterkest i det pris segmentet? Veldig åpen for tips! 

Her er et par gode:

Samsung QLED QE55Q70R   https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5061157

Samsung QLED QE50Q60T   https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5277518, (eller Q60 om du finner)

og et litt rimeligere:

Samsung UE55TU7175   https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5310869

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

TU7175 blir noe blassere enn MU6475 om jeg husker rett. Var relativt god den du har :) tilsvarende i 2020-lineupen er TU8505, men anbefaler deg å stikke innom en butikk for å se 7175. Q70 er dog et veldig, veldig bra valg - og 100Hz. Et kupp før den blir borte!

Lenke til kommentar
16 hours ago, Cerna said:

Er på utkikk etter en TV, er opptatt av svartnivå men til mitt budsjett så er det kanskje begrenset utvalg. Har 7-8k til rådighet og ønsker ikke noe større en 55tommer maks 60. Står en 40 Samsung LCD  ue40mu6745 der i dag.

Tv-en må ha Bluetooth.
 

Er det LG eller Samsung som stiller sterkest i det pris segmentet? Veldig åpen for tips! 

Q70R 55" er da soleklart valg. 

Årets Q60T tilsvarer omtrent fjorårets RU7475, så det er dessverre ikke noe bra kjøp til den prisen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Delvis OT i tråden her, men samtidig veldig relevant hvis man vurderer TV-kjøp de neste ukene/månedene.

Er det noen som har noe innsideinfo, eller sterke indikasjoner på DNB-kampanje hos Power ila. juni? Jeg vet det har vært det de siste årene, men for alt jeg vet kan planer ha endret seg pga. Corona, eller bare at de velger å kjøre tilbud en annen helg.

Jeg klør litt etter mine neste store elektroinnkjøp! :)

Lenke til kommentar

Ny TV, minimum 75 tommer. Maks 25 000 kr.

Lyst rom, så oled er nok ikke helt ideelt eller? Har lystette liftgardiner på de 3 vinduene i rommet, men disse er ikke nede hele veien i en så mye brukt familie stue. 

Skal funke på fotball og vanlig tv serie titting.

Hva skal man gå for? 2019 modell? Kan godt vente til power tilbud. 

Sitter idag på en Samsung 65" KS7005, som skal på TV stua, så er ikke hastverk.

Det er en god tv, men den skulle vært bedre på fotball og hakket større... Digger forresten LG sin pekefunksjon, mye bedre enn Samsung sin løsning syntes jeg, men det er detaljer. 

 

Endret av OddZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...