Gå til innhold

Lekkasje tyder på at Red Dead Redemption 2 kommer til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrev samme innlegg i en annen tråd. Men det gjaldt det samme så:

 

Jeg syntes det faktisk er jævlig råttent av R*/T2  å ikke gi noe offisiell informasjon ang pcversjonen. Vi VET at de har en spillmotor som fungerer strålende på pc. Og nå er det jo nesten garantert at det før eller siden vil komme en pcutgave.

 

Folk som har ventet på dette spillet i åtte år ønsker å få den beste opplevelsen, og den får man ikke på en playstation med 1080p og 30fps. Hvorfor velger de å cucke spillerne? Og lure dem til å kjøpe spillet to og tre ganger.

 

 

Hadde jeg visst at det f.eks bare var snakk om fem-seks måneder til en utgave på PC var å se, hadde jeg glatt hoppet over release på konsollutgivelsen. Men nei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Hvorfor velger de å cucke spillerne? Og lure dem til å kjøpe spillet to og tre ganger.

 

 

Fordi det funket som bare juling med GTA 5, og det kommer til å funker med RDR2. R* har vist seg å være svært kyniske de siste årene og tenker kun på profitt profitt og igjen profitt. De kommer nok ikke til å gi seg på det heller før de ser en økonomisk konsekvens, noe de enda ikke har gjort. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Fordi det funket som bare juling med GTA 5, og det kommer til å funker med RDR2. R* har vist seg å være svært kyniske de siste årene og tenker kun på profitt profitt og igjen profitt. De kommer nok ikke til å gi seg på det heller før de ser en økonomisk konsekvens, noe de enda ikke har gjort. 

Merker heldigvis større misnøye nå. Hvis de gjør med RDR2 som de har gjort med GTAV så tror jeg faktisk at det blir siste gangen de kan være så kjipe og kyniske. De har tjent på det, blir å tjene på det og det er nok verdt det for de uten tvil. Men det må stoppe en gang. Jeg skulle ønske det stoppet nå, men det blir nok tidligst ved neste spill de lanserer.

Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt Red dead redemption 1 og GTA V. Førsnevnte fulgte med en PS3 jeg overtok gratis for et par år siden. GTA V kjøpte jeg til pc. Så det de sier om å kjøpe et spille 2 og 3 ganger skjønner jeg ikke.

 

Er ikke akkurat som Rockstar presser noen til å kjøpe spillene deres. Om Red dead 2 kommer til pc blir det kjøpt. Kommer det ikke så blir det ikke noe kjøpe da jeg da må kjøpe PS4 eller Xbox One først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke akkurat som Rockstar presser noen til å kjøpe spillene deres. Om Red dead 2 kommer til pc blir det kjøpt. Kommer det ikke så blir det ikke noe kjøpe da jeg da må kjøpe PS4 eller Xbox One først.

Fordi R* velger å ikke gi noe informasjon om hvorvidt en pcutgave er i produksjon eller ei, så vil folk som har lyst å spille spillet kjøpe det til konsollene sine. Og sannsynligvis igjen når en ny utgave først kommer.

Lenke til kommentar

GTA 5 er blant de absolutt mest solgte spillene noensinne. Det er vel bare tetris og minecraft som har solgt mer. Grunnen til dette er mye fordi det kom oppdaterte versjoner først til ps4 og xbone, så til PC. Det er klart rockstar vil gjenta dette ved å selge en basic versjon til xbone og ps4, og så en forbedret versjon til ps5 xbone 2 og PC. Vedlig mange kjøpte disse spillene på flere plattformer, de fleste vil jeg påstå. Jeg hopper over dog, jeg har litt prinsipper. 

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er ikke akkurat som Rockstar presser noen til å kjøpe spillene deres. Om Red dead 2 kommer til pc blir det kjøpt. Kommer det ikke så blir det ikke noe kjøpe da jeg da må kjøpe PS4 eller Xbox One først.

Fordi R* velger å ikke gi noe informasjon om hvorvidt en pcutgave er i produksjon eller ei, så vil folk som har lyst å spille spillet kjøpe det til konsollene sine. Og sannsynligvis igjen når en ny utgave først kommer.

Med å ikke gi noe info om en pc versjon tolker jeg som at det ikke vil få noen pc versjon. Jeg kunne tenkt meg å spille spillet da jeg likte det første veldig godt selvom det tok mange mange år fra release til jeg spilte det for første gang. Men er fortsatt ingen som tvinger noen å kjøpe det. Er mange spille man vil spille men ikke kan pga plattform lås. Jeg kunne godt tenkt meg å spille Breath of the wild men er en stor invistering for 1 spill. Har kanskje også litt med at jeg ikke skjønner poenget med konsoll.

Lenke til kommentar

Grunnen for at RDR1 aldri kom til PC var grunnet dårlig koding og flere tekniske utfordringer på den tiden, i tillegg til at det ikke var en etablert serie. R* har selv sagt at de mener PC er viktig del av utviklingen, så jeg syntes det er synd at de ikke informerer grundigere.

Lenke til kommentar

Med å ikke gi noe info om en pc versjon tolker jeg som at det ikke vil få noen pc versjon.

Ja man burde egentlig det. Og det var det samtlige gjorde når GTA V kom. Men nå har de bevist at de har en fungerende pcmotor. Og som artikkelen sier, har det blitt lekket informasjon om at en pc-port faktisk er i produksjon. Det er forresten ikke første gang det har blitt lekket informasjon gjeldende en utgave på pc.

Lenke til kommentar

Ville vært en drøm å fått RDR på PC siden multiplayeren i eneren var helt utrolig. Free Roam Online western spill med knallgod skyting.

Det eneste jeg frykter er cheating. GTA V er også utrolig morro online men jeg har aldri opplevd et spill med så mange cheatere i mitt liv.

Lenke til kommentar

Med mindre anmeldelser sier noe jeg virkelig ikke liker. Kjøper jeg det vel på pc. Selv om jeg er lei hele GTA greia.

 

De spillene er så fulle av meningsløst vas og ikke minst er jeg lei de obligatoriske GTA karakteren. Teite duste karakter som skal være parodier av noen eller noe.

Høre på disse gang på gang under tvang fordi man skal frakte de hit eller dit.

Noen som husker han ekstremt duste "snake oil salesman" fra RDR? Han var dust nok men i GTA 5 var jo nesten alle karakterene sånn.

Lenke til kommentar

Teite duste karakter som skal være parodier av noen eller noe.

GTA er jo en actionkomedie. Red Dead Redemption er faktisk ment å være litt realistisk og gi noe autentisitet. Noe Rockstar har bekreftet at de har vektlagt mye i denne tittelen.

 

Hva angår svindleren du sikter til i RDR, så er han jo enten alkoholiker eller stoffmisbruker om jeg ikke husker alt for galt :p Så oppførselen er jo til en hvis grad unnskyldt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om dette kommer til PC, vil det bli min grunn til oppdatering av hardware. Da blir the kjøp av en rig som rocker. Trist det folk forteller om Rockstar sin melking av markedet, og det gir meg nesten lyst til å boikotte dem, men spillene de lager er ofte så bra, at det ikke er noen option å holde seg unna. Har alltid hatt lyst til å spille RDR, men jeg orker ikke konsoll. Så jeg kommer uansett ikke til å kjøpe mer enn ett spill.

Lenke til kommentar

Jeg har så lite lyst til å bli en av de som dobbel-dipper, men dette spillet blir det vanskelig å la være å gjøre det i siden de jeg kjenner spiller på PC, men Rockstarspill er og blir Playstation-spill for meg. Trippeldippa på GTAV, så da blir det bare dobbeldipp her i så fall, selv om jeg er veldig i mot forretningsstrategien deres.

Lenke til kommentar

GTA er jo en actionkomedie. Red Dead Redemption er faktisk ment å være litt realistisk og gi noe autentisitet. Noe Rockstar har bekreftet at de har vektlagt mye i denne tittelen.

 

Hva angår svindleren du sikter til i RDR, så er han jo enten alkoholiker eller stoffmisbruker om jeg ikke husker alt for galt :p Så oppførselen er jo til en hvis grad unnskyldt 

 

RDR en var ikke noe mer seriøs enn GTA IV/V, og han mannen var bare et eksempel, alle GTA/RDR karakter er en eller annen parodi eller cliche av noen,(sønnen til Michael er den ulimate bortskjemte duste Millenialen) osv osv.

Penget er at alle disse tulle karaterne er slitsomme. 

Og man må høre på de timesvis enten gjennom cutscenes eller mens de stitter på med deg i bilen/kjerra. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...