Gå til innhold

Nordea melder om ekstrem interesse for Apple Pay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått over til Nordea. Kost meg med Apple Pay, så utrolig lett og deilig det er foran andre løsninger jeg har prøvd før.. også mye raskere enn kort, fordi jeg slipper koden også ved over 200 kroner på trådløst. Vipps er noe dritt i forhold til dette.

 

Skal avslutte kontoene mine hos DNB så snart mastercardet er betalt ned, som skjer til uken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg har gått over til Nordea. Kost meg med Apple Pay, så utrolig lett og deilig det er foran andre løsninger jeg har prøvd før.. også mye raskere enn kort, fordi jeg slipper koden også ved over 200 kroner på trådløst. Vipps er noe dritt i forhold til dette.

 

Skal avslutte kontoene mine hos DNB så snart mastercardet er betalt ned, som skjer til uken.

 

Skal sies at jeg gikk over for en ukes tid siden da.. av andre årsaker, men Apple Pay er bare et pluss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spiller liten rolle så lenge det omtrent ikke fins steder I Norge som tilbyr terminaler med NFC. Ingen rema, meny,bunpriss eller Kiwibutikk jeg har vært i har dette. Rema hadde MobilePay men disse forsvant når de gikk ut av Norge. NFC kort og Apple Pay er fint å ha men du får omtrent bare brukt det på vendingmachines og noen få kafeer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel ikke så overraskende at det som for nordea er ekstrem kundepågang er for dnb ingen unormal aktivitet ?

 

Folk får velge selv hvilken bank, og dermed muligheter de vil ha. Personlig syns jeg det er et feilskjær å investere i en så produsentavhengig teknologi.

 

Nordea er en større bank enn DNB.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sendte hatmelding til DnB i stad og elsker at de har sett den- men ikke svart, de har helt klart forstått at de har gjort en feiltagelse

 

Herregud. Ja nå sitter de nok å gråter på kontoret alle man i DNB. Det påvirker ikke dem en dritt. Heller motsatt over tid.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Er vel ikke så overraskende at det som for nordea er ekstrem kundepågang er for dnb ingen unormal aktivitet ?

 

Folk får velge selv hvilken bank, og dermed muligheter de vil ha. Personlig syns jeg det er et feilskjær å investere i en så produsentavhengig teknologi.

 

Nordea er en større bank enn DNB.

Siden når da ?

Lenke til kommentar

Jeg har gått over til Nordea. Kost meg med Apple Pay, så utrolig lett og deilig det er foran andre løsninger jeg har prøvd før.. også mye raskere enn kort, fordi jeg slipper koden også ved over 200 kroner på trådløst. Vipps er noe dritt i forhold til dette.

 

Skal avslutte kontoene mine hos DNB så snart mastercardet er betalt ned, som skjer til uken.

Et kontaktløst MasterCard/Visa fra Nnb eller hvilken som helst annnen bank fungerer på akkurat samme måte som du nevner. Bare å legge kortet på leseren og du trenger ikke tenke på kode om beløpet er under 200 kroner. Endret av Tastaturskriver
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...