Gå til innhold

Bose har sluppet øreplugger som ikke kan spille musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse kan umulig dempe lyden bedre enn de orange-gule "Max-demping" skumproppene som de selger på apoteket for kr. 70,- (6 pakning)

Med dem i ørene kan jeg klappe i hendene uten å høre en lyd!

 

De skal ikke dempe lyd, de skal ha behagelige rolige lyder spillende, genialt for oss med øresus

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Disse kan umulig dempe lyden bedre enn de orange-gule "Max-demping" skumproppene som de selger på apoteket for kr. 70,- (6 pakning)

Med dem i ørene kan jeg klappe i hendene uten å høre en lyd!

 

Det var dyrt. På Clas olson får du en boks full (50?) for ca hundrelappen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Disse kan umulig dempe lyden bedre enn de orange-gule "Max-demping" skumproppene som de selger på apoteket for kr. 70,- (6 pakning)

Med dem i ørene kan jeg klappe i hendene uten å høre en lyd!

 

Det var dyrt. På Clas olson får du en boks full (50?) for ca hundrelappen.

På Kiwi får jeg plastposer til 1 kr stykke, så jeg velger heller de fremfor en mango til 20 kr...

 

Leser du artikkelen, så handler dette om å SKAPE behagelige lyder, ikke å dempe støy (jo, de demper også litt støy, men det er ikke primærfunksjonen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det var dyrt. På Clas olson får du en boks full (50?) for ca hundrelappen.

 

Lese artikkelen er litt for mye jobb eller? Sikkert du som skal spørre om prisen på hver Finn annonse selv om prisen står der.

Lenke til kommentar

På Kiwi får jeg plastposer til 1 kr stykke, så jeg velger heller de fremfor en mango til 20 kr...

 

Leser du artikkelen, så handler dette om å SKAPE behagelige lyder, ikke å dempe støy (jo, de demper også litt støy, men det er ikke primærfunksjonen).

Du har misforstått; jeg sa kun skumplugger var dyre på Apoteket, ref "ozone" sitt innlegg.

Selve Bosen kostet også litt ekstra, men jeg synes det virket interessant med lyder som overdøver støy for en bedre søvn

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...