Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Heisann! 

Jeg eier en Mercedes C-klasse T-model c220 CDI stasjonsvogn.

 

Jeg har et ''lite'' problem. Når jeg skal sette lyset på park på enten høyre eller venstre side lyser det ingenting. Men når jeg skal sette på parklys på begge sidene (foran og bak begge sider) så lyser det. Jeg har også tittet i instruksjonsmanualen, og der viser det ikke til at det kan være en sikring som er gått. Det står heller følgende i instrusksjonsboka; ''Parking lamps/ tail lamps - electronic'' - altså det viser ikke til nummer til en sikring. 

 

Er det da sikkert at det IKKE dreier seg om en sikring? - at det er elektrisk det er noe rusk med? 

Eller er det faktisk en sikring som har gått? - og i såfall, hvor finner jeg den? LES: Har sett i instruksjonsboka og lappen som sitter med sikringene. 

 

På forhånd, takk! :)

Endret av Eniilooraacs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var vanlig på biler i gamle dager, hadde det på en syttitalls Taunus, bare å dra ned eller opp blinklyshendelen for å få ønsket side til å lyse når nøkkel var tatt ut.

 

Mulig jeg har det på Focusen også, har ikke testet. Bruken er for å synes bedre ved parkering i mørke, langs veien, samtidig som man bruker minst mulig strøm.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...