Gå til innhold

Nå er YouTubes Spotify-konkurrent lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke ett ord om lydkvalitet.

Tenkte akkurat det samme. Det vil vel si at det ikke er noe lydkvalitet å snakke om :)

Sammenlignet siste plata til Kari Bremnes, og i forhold til Tidal er det skikkelig bedrøvelig (Har tidal hifi). Hørtes ut som mp3 fra 15 år tilbake.

Var rask med å trykke kanseler på abonnement, men har nå gratis til september i tilfelle det bedrer seg. 

Navigasjon (Android) var dårlig,  ingen steder og bla gjennom nye album eller sjanger. 

Endret av per parker
Lenke til kommentar

Endelig!

 

Vi har allerede Play Music familieplan. Vet dere om man får det inkludert om man kjøper Youtube premium? Youtube Music er inkludert når man har Play Music, men kanskje ikke omvendt?

 

Jeg har en familieplan for youtube music (mest pga youtube red) og har i dag tilgang til youtube premium

Lenke til kommentar

Har ventet på dette og hoppet på så fort dette ble lansert.

 

Førsteinntrykket var bra. OK, men ikke så veldig effektivt UI. Greit bibliotek. Mange spillelister i søk.

Når jeg begynte grave litt mer ble jeg derimot stadig mer skuffet. De punktene jeg syntes må rettes på er

  • Lydkvalitet: Lyd fra video som spilles i 480p (ikke mulig å endre videokvalitet) er 128kbps AAC. Gi oss mulighet til å endre videokvalitet til 720p+ med 192kbps AAC.
  • Metadata: Seriøst? Er dette et produkt vi betaler for? At Youtube ikke klarer å mappe korrekt artist og album fra musikk/video er bare helt trist. Ingenting er morsommere enn å høre på sangen "Despacito - Luis Fonsi" fra artisten "xXxNoScoper69xXx" på albumet "".
  • Lister: Topplister? Nye releases? Trending? Spillelister fra Google Play Music / Spotify? Nope

Vitner egentlig bare om nok en annen half-assed release fra Google. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...