Jump to content

Recommended Posts

ah, ser hudya har datakontroll så tror det blir dem.  Er vel kun snakk om en 500lapp i året, men ice kryper stadig oppover.

Share this post


Link to post

Jeg tok kontakt med Telia i forrige uke. Der fikk jeg 25GB til 299,- mnd, med Data-sim og rollover inkludert...

Share this post


Link to post
Loppa75 skrev (6 timer siden):

Jeg tok kontakt med Telia i forrige uke. Der fikk jeg 25GB til 299,- mnd, med Data-sim og rollover inkludert...

Hvem måtte du suge for å få til det? Vel.. Hvordan? Jeg vil gjerne lære!

Edited by Kynxx

Share this post


Link to post
Kynxx skrev (3 timer siden):

Hvem måtte du suge for å få til det? Vel.. Hvordan? Jeg vil gjerne lære!

Ring til Telia's salgsavdeling 40007700, mellom 9-17, så får du det mot at du binder deg ett år. 

Gjelder kun nye kunder... 

Edited by Loppa75

Share this post


Link to post

Ice stiger jevnt og trutt og jeg tenker å bytte. Hudya kommer opp på Teks prisanbefaling, men jeg har hørt null om det. Er stabilitet ok? Blir det helt likt som Telenor både på stabilitet og dekning?

Share this post


Link to post
1 hour ago, Pop said:

Ice stiger jevnt og trutt og jeg tenker å bytte. Hudya kommer opp på Teks prisanbefaling, men jeg har hørt null om det. Er stabilitet ok? Blir det helt likt som Telenor både på stabilitet og dekning?

 eneste en har lest er at en bak dem er serie mobil starter. Er vel for å skaffe kunder så selge dem videre når tiden kommer.

Share this post


Link to post

Etter at Ice nå har registrert at jeg har gått over til Hudya sendte de sms med link til spørreskjema. For meg var spørreskjemaet slik at de faktisk ikke er interessert i pris som en årsak til bytte. Ingen av kategoriene/grunnene nevner det. Nærmeste var noe lignende "faktura var høyere enn ventet", ikke at jeg byttet fordi de nylig har skrudd opp prisene sine. På flere av spørsmålene kunne en velge 'annen' som grunn, men de har ikke lagt inn et felt der en får spesifisert hva dette 'annen' er. Det vil jo si at skjemaet er helt ubrukelig for Ice hvis folk svarer 'annen'. 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Typisk spørreskjema som noen uten kompetanse rasker sammen. De vet neppe hva de vil vite, eller hvordan de skal få vite det. Og ihvertfall ikke hvordan de skulle brukt kunnskapen de fikk gjennom skjemaet.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Og det er teit at spørreskjemaet kommer ETTER man som kunde har tatt steget og byttet selskap. Hva om å høre på en mens man fortsatt er kunde og vil ha løsning på sine issues? Det er jo større inntjening i å beholde en kunde enn å benytte winback! Lavere utgifter også 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Bytter til Telia 25 GB jeg også. Inkludert rollover, 1000 min ring ut i Norden til 299,- + 3 ekstra SIM-kort til 60,- OG at de betaler bruddgebyr fra forrige operatør på 1200,-!!!! WTF! Selv i den tiden jeg var kunde hos Telia/NetCom i 15 år fra 1999 til 2014, fikk jeg aldri et så kremgodt tilbud. ? Lønner seg å holde nesen ut i lufta ser jeg. 

Share this post


Link to post
Kynxx skrev (52 minutter siden):

Bytter til Telia 25 GB jeg også. Inkludert rollover, 1000 min ring ut i Norden til 299,- + 3 ekstra SIM-kort til 60,- OG at de betaler bruddgebyr fra forrige operatør på 1200,-!!!! WTF! Selv i den tiden jeg var kunde hos Telia/NetCom i 15 år fra 1999 til 2014, fikk jeg aldri et så kremgodt tilbud. ? Lønner seg å holde nesen ut i lufta ser jeg. 

Hvor fikk du tilbutet 25 gb til 299?

Share this post


Link to post

Byttet til Hudya etter å ha irritert meg over Ice en stund. Ice ville for øvrig ikke gjøre noe med prisen for å beholde meg som kunde. Markedet bestemmer, og her kan Ice få seg en høyere straff enn de ser for seg.

Share this post


Link to post
JoergenOlsen skrev (46 minutter siden):

Hvor fikk du tilbutet 25 gb til 299?

Se posten til Loppa75 lenger opp på siden her. :)

Share this post


Link to post
1 hour ago, Normix said:

Byttet til Hudya etter å ha irritert meg over Ice en stund. Ice ville for øvrig ikke gjøre noe med prisen for å beholde meg som kunde. Markedet bestemmer, og her kan Ice få seg en høyere straff enn de ser for seg.

+1 ?

Share this post


Link to post

Kan noen av dere som ringer til Telia tipse dem om at de gjør det lettere for potensielle kunder hvis de gjør tilbudet sitt tilgjengelig på normalt vis? Taper de penger på det, siden det kun er tilgjengelig på forespørsel via telefon? Hvorfor selger de det i det hele tatt da? Og hvis de ikke taper penger på det, hvorfor gjøre det så vanskelig for kunder å benytte seg av det?

Share this post


Link to post

Blir nok litt mindre trykk på kundeservice av oss enn Grete på 70 som velger Telenor eller Telia uansett.. Disse som koster og betaler mest. 

Ingen gullgruve for Telia dette, men bedre å tjene noen få kroner på kunder de uansett ikke hadde fått. 

Edited by kim_InnleggNO

Share this post


Link to post

Jeg hadde ikke valgt Telia om Jeg ikke hadde fått det tilbudet. Jeg forsøkte å forhandle meg frem til bedre avtale i 2015, men de stod på sitt. I den tiden betalte jeg MYE for å være kunde hos dem. 1100,-/mnd med alle abonnementer. Så da jeg ikke kom noen vei, sa jeg adjø og byttet operatør til noe billigere. Trass i bruddgebyr på 3500,- i den tiden.

 

Eneste grunn til at jeg fikk tilbudet må, var at jeg ikke var kunde fra før. Så tilbudet er kun for å kapre kunder fra andre operatører, selv om det innebærer tap. Jeg bryr meg dog ikke om dette, og tar glatt 12 mnd med en slik pris, er uansett 100 kr billigere per måned enn det jeg har nå. Og mer data på alle enheter istedet for 6 GB på 2 enheter og kanskje 1000 GB på en enhet, avhengig om jeg har ice+ dekning eller ei. Gikk lei av å alltid måtte følge med hvilket nett jeg hang på. Skal vurdere ice igjen en gang når de ikke benytter seg av nasjonal roaming avtale der man kun får fri bruk i deres eget nett.

Share this post


Link to post
50 minutes ago, Kynxx said:

Jeg hadde ikke valgt Telia om Jeg ikke hadde fått det tilbudet. Jeg forsøkte å forhandle meg frem til bedre avtale i 2015, men de stod på sitt. I den tiden betalte jeg MYE for å være kunde hos dem. 1100,-/mnd med alle abonnementer. Så da jeg ikke kom noen vei, sa jeg adjø og byttet operatør til noe billigere. Trass i bruddgebyr på 3500,- i den tiden.

 

Eneste grunn til at jeg fikk tilbudet må, var at jeg ikke var kunde fra før. Så tilbudet er kun for å kapre kunder fra andre operatører, selv om det innebærer tap. Jeg bryr meg dog ikke om dette, og tar glatt 12 mnd med en slik pris, er uansett 100 kr billigere per måned enn det jeg har nå. Og mer data på alle enheter istedet for 6 GB på 2 enheter og kanskje 1000 GB på en enhet, avhengig om jeg har ice+ dekning eller ei. Gikk lei av å alltid måtte følge med hvilket nett jeg hang på. Skal vurdere ice igjen en gang når de ikke benytter seg av nasjonal roaming avtale der man kun får fri bruk i deres eget nett.

så tilbudet er 1 år? Leste telia krever volte for tvilling? funker ikke på min lg g7

Share this post


Link to post

Binding i 12 mnd, noe jeg ikke har problemer med. Jeg har Samsung a70, a20e og Nokia 3.2. alle støtter vowifi og volte. Totalt har jeg da 4 SIM-kort. 3 til telefonene og 1 til mobilt bredbånd router til å ha i bilen. Da med eksterne antenner som gir full pupp av hastigheter og kremgod dekning. Og nå slipper jeg å spekulere i hvilken enhet som da får all dataen tilgjengelig. Alle suger av hvert sitt sugerør fra samme juice kartong. :)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...