Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kynxx skrev (3 timer siden):

Hvem måtte du suge for å få til det? Vel.. Hvordan? Jeg vil gjerne lære!

Ring til Telia's salgsavdeling 40007700, mellom 9-17, så får du det mot at du binder deg ett år. 

Gjelder kun nye kunder... 

Endret av Loppa75
Lenke til kommentar
1 hour ago, Pop said:

Ice stiger jevnt og trutt og jeg tenker å bytte. Hudya kommer opp på Teks prisanbefaling, men jeg har hørt null om det. Er stabilitet ok? Blir det helt likt som Telenor både på stabilitet og dekning?

 eneste en har lest er at en bak dem er serie mobil starter. Er vel for å skaffe kunder så selge dem videre når tiden kommer.

Lenke til kommentar

Etter at Ice nå har registrert at jeg har gått over til Hudya sendte de sms med link til spørreskjema. For meg var spørreskjemaet slik at de faktisk ikke er interessert i pris som en årsak til bytte. Ingen av kategoriene/grunnene nevner det. Nærmeste var noe lignende "faktura var høyere enn ventet", ikke at jeg byttet fordi de nylig har skrudd opp prisene sine. På flere av spørsmålene kunne en velge 'annen' som grunn, men de har ikke lagt inn et felt der en får spesifisert hva dette 'annen' er. Det vil jo si at skjemaet er helt ubrukelig for Ice hvis folk svarer 'annen'. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det er teit at spørreskjemaet kommer ETTER man som kunde har tatt steget og byttet selskap. Hva om å høre på en mens man fortsatt er kunde og vil ha løsning på sine issues? Det er jo større inntjening i å beholde en kunde enn å benytte winback! Lavere utgifter også 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bytter til Telia 25 GB jeg også. Inkludert rollover, 1000 min ring ut i Norden til 299,- + 3 ekstra SIM-kort til 60,- OG at de betaler bruddgebyr fra forrige operatør på 1200,-!!!! WTF! Selv i den tiden jeg var kunde hos Telia/NetCom i 15 år fra 1999 til 2014, fikk jeg aldri et så kremgodt tilbud. ? Lønner seg å holde nesen ut i lufta ser jeg. 

Lenke til kommentar
Kynxx skrev (52 minutter siden):

Bytter til Telia 25 GB jeg også. Inkludert rollover, 1000 min ring ut i Norden til 299,- + 3 ekstra SIM-kort til 60,- OG at de betaler bruddgebyr fra forrige operatør på 1200,-!!!! WTF! Selv i den tiden jeg var kunde hos Telia/NetCom i 15 år fra 1999 til 2014, fikk jeg aldri et så kremgodt tilbud. ? Lønner seg å holde nesen ut i lufta ser jeg. 

Hvor fikk du tilbutet 25 gb til 299?

Lenke til kommentar

Kan noen av dere som ringer til Telia tipse dem om at de gjør det lettere for potensielle kunder hvis de gjør tilbudet sitt tilgjengelig på normalt vis? Taper de penger på det, siden det kun er tilgjengelig på forespørsel via telefon? Hvorfor selger de det i det hele tatt da? Og hvis de ikke taper penger på det, hvorfor gjøre det så vanskelig for kunder å benytte seg av det?

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke valgt Telia om Jeg ikke hadde fått det tilbudet. Jeg forsøkte å forhandle meg frem til bedre avtale i 2015, men de stod på sitt. I den tiden betalte jeg MYE for å være kunde hos dem. 1100,-/mnd med alle abonnementer. Så da jeg ikke kom noen vei, sa jeg adjø og byttet operatør til noe billigere. Trass i bruddgebyr på 3500,- i den tiden.

 

Eneste grunn til at jeg fikk tilbudet må, var at jeg ikke var kunde fra før. Så tilbudet er kun for å kapre kunder fra andre operatører, selv om det innebærer tap. Jeg bryr meg dog ikke om dette, og tar glatt 12 mnd med en slik pris, er uansett 100 kr billigere per måned enn det jeg har nå. Og mer data på alle enheter istedet for 6 GB på 2 enheter og kanskje 1000 GB på en enhet, avhengig om jeg har ice+ dekning eller ei. Gikk lei av å alltid måtte følge med hvilket nett jeg hang på. Skal vurdere ice igjen en gang når de ikke benytter seg av nasjonal roaming avtale der man kun får fri bruk i deres eget nett.

Lenke til kommentar
50 minutes ago, Kynxx said:

Jeg hadde ikke valgt Telia om Jeg ikke hadde fått det tilbudet. Jeg forsøkte å forhandle meg frem til bedre avtale i 2015, men de stod på sitt. I den tiden betalte jeg MYE for å være kunde hos dem. 1100,-/mnd med alle abonnementer. Så da jeg ikke kom noen vei, sa jeg adjø og byttet operatør til noe billigere. Trass i bruddgebyr på 3500,- i den tiden.

 

Eneste grunn til at jeg fikk tilbudet må, var at jeg ikke var kunde fra før. Så tilbudet er kun for å kapre kunder fra andre operatører, selv om det innebærer tap. Jeg bryr meg dog ikke om dette, og tar glatt 12 mnd med en slik pris, er uansett 100 kr billigere per måned enn det jeg har nå. Og mer data på alle enheter istedet for 6 GB på 2 enheter og kanskje 1000 GB på en enhet, avhengig om jeg har ice+ dekning eller ei. Gikk lei av å alltid måtte følge med hvilket nett jeg hang på. Skal vurdere ice igjen en gang når de ikke benytter seg av nasjonal roaming avtale der man kun får fri bruk i deres eget nett.

så tilbudet er 1 år? Leste telia krever volte for tvilling? funker ikke på min lg g7

Lenke til kommentar

Binding i 12 mnd, noe jeg ikke har problemer med. Jeg har Samsung a70, a20e og Nokia 3.2. alle støtter vowifi og volte. Totalt har jeg da 4 SIM-kort. 3 til telefonene og 1 til mobilt bredbånd router til å ha i bilen. Da med eksterne antenner som gir full pupp av hastigheter og kremgod dekning. Og nå slipper jeg å spekulere i hvilken enhet som da får all dataen tilgjengelig. Alle suger av hvert sitt sugerør fra samme juice kartong. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...