Gå til innhold

Stor interesse for Microsofts spesielle Xbox-kontroller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

?

 

Dette er jo et kjempetiltak fra MS som åpner for at livskvaliteten til funksjonshemmede kan få et lite løft slik at også de kan delta på en arena som tidligere ikke har vært mulig.

 

Mange vil nok fremdeles være begrenset med tanke på presisjon og hastighet, og mange vil nok måtte velge ut spill som egner seg bedre for deres funksjonsnivå. Men, vi har sett funksjonshemmede gjøre helt utrolige ting tidlige, og med riktige kontrollere vil vi kunne se utrolige prestasjoner også på kjappere og mer intense spill som krever presisjon.

 

Spennende å se hva som dukker opp.

Det er jeg enig i, men trodde først det var en ordentlig kontroll til normale spillere før jeg tittet litt lenger ned i artikkelen.

 

Designet vakte litt oppsikt å..

Lenke til kommentar

Dette er en kjempefin satsing av Microsoft. Mye kan sies om MS, men de skal ha et stort klapp på skuldren for at de i det minste er inkluderende. Å se at de hjelper med å legge til rette for spill for funksjonshemmede, det varmer. Rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

?

 

Dette er jo et kjempetiltak fra MS som åpner for at livskvaliteten til funksjonshemmede kan få et lite løft slik at også de kan delta på en arena som tidligere ikke har vært mulig.

 

Mange vil nok fremdeles være begrenset med tanke på presisjon og hastighet, og mange vil nok måtte velge ut spill som egner seg bedre for deres funksjonsnivå. Men, vi har sett funksjonshemmede gjøre helt utrolige ting tidlige, og med riktige kontrollere vil vi kunne se utrolige prestasjoner også på kjappere og mer intense spill som krever presisjon.

 

Spennende å se hva som dukker opp.

Det er jeg enig i, men trodde først det var en ordentlig kontroll til normale spillere før jeg tittet litt lenger ned i artikkelen.

 

Designet vakte litt oppsikt å..

«Ordentlig kontroll til normale mennesker.»

Såpass, ja..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...