Jump to content
Akrabra

Cyberpunk - Nyheter og Diskusjonstråd

Recommended Posts

For verden har ikke blitt totalt sinnsykt når det er tabu og si at det kun finnes jente og gutt som kjønn og ikke all mulig annet tullball som ikke eksisterer.

Sier du det? Og hvor har du studert dette? Siden du er en ekspert på området tydeligvis?

Er bekymret over hva neste blir!!. Skal de ha med homo,lesbe,transe, aseksuelle,venstrevridd politikk. Lempes inn i rått og røti uansett kontekst. Der hovedproblemet ligger. All innlevelse blir borte og alt man står igjen med er en pinelig pc/sjw suppe man får vond smak i munnen av. 

• Like 1

Er bekymret over hva neste blir!!. Skal de ha med homo,lesbe,transe, aseksuelle,venstrevridd politikk. Lempes inn i rått og røti uansett kontekst. Der hovedproblemet ligger. All innlevelse blir borte og alt man står igjen med er en pinelig pc/sjw suppe man får vond smak i munnen av. 

Du får spille noe annet du da...

At det bare finnes gutte og jente kjønn er forøvrig en grov forenkling, noe du hadde visst om du satte deg inn i ting før du bestemte deg for å mene så mye om de...

Tenker dette er tosidig; På den ene siden virker det å være snakk om endringer som passer godt inn i denne spillverdenen, og dermed virker det å endre fra mann/kvinne til mannlige/kvinnelige attributter å være en god løsning, da dette slik jeg forstår det er en spillverden der teknologien har gått så langt at en kan endre kjønn fullstendig og "frankensteine" seg slik en vil. Dermed bør dette være helt uproblematisk. Samtidig kommer nok de negative reaksjonene primært fra folk som er lei av presset på spillutviklere fra spillmediene rundt å være "inkluderende", og mange er nok redde for at utviklerne lar seg presse av pressen :p 

• Like 1

Akrabra skrev (11 minutter siden):

Se der var den, argh

Fort gjort, spesielt nå som formatteringen på gamle poster er litt ødelagt,  men deep diven ble nok postet den dagen den ble sluppet ja ?

Jeg vet ikke om dette er eller har vært allment tilgjengelig, men er det noen interesse for en innholdet i en "freebie" pakke som var tilgjengelig på GoG i juli? Det gjelder skjermbilder, bakgrunner, plakater etc.

https://www.gog.com/news/grab_your_free_digital_goodies_from_cyberpunk_2077

Hvis det er flere som har lyst på denne så kan jeg se om jeg kan laste den opp til min Onedrive og dele her.

@Moderatorer:
Jeg håper dette ikke blir regnet som piratkopiering, da denne pakken var GRATIS i utgangspunktet.

CP-2077_goodies.jpg

Edited by PaladinNO

Thomas_H skrev (På 10.8.2020 den 20.18):

@PaladinNO jeg kunne gjerne tenkt meg den pakken der! ?

Håper denne linken virker:
Fil fjernet.

Hvis M$ begynner å tulle med innlogging (hvis man ikke har noen M$-konto), trykk Esc i det øyeblikket du ser filen komme frem for å avbryte. Kan ta noen forsøk før videreføringen avbrytes på rett sted. Og så høyreklikk på filen -> Download.

Glad jeg ikke prøvde å laste opp denne filen mens jeg hadde ADSL: 3,73 GB med ~70 KBps UL hastighet... *grøss*

Korrigert sitering.

Edited by PaladinNO
  • Like 1

PaladinNO skrev (På 10.8.2020 den 21.10):

Håper denne linken virker:
<fjernet>

Hvis M$ begynner å tulle med innlogging, trykk Esc i det øyeblikket du ser filen komme frem for å avbryte. Kan ta noen forsøk før videreføringen avbrytes på rett sted. Og så høyreklikk på filen -> Download.

Glad jeg ikke prøvde å laste opp denne filen mens jeg hadde ADSL: 3,73 GB med ~70 KBps UL hastighet... *grøss*

Awesome, takk! ?

Edited by Thomas_H

Thomas_H skrev (16 minutter siden):

Awesome, takk! ?

Enjoy. :)

Den tok nesten 4 GB av 15 GB totalt tilgjengelig, så jeg kommer nok ikke til å la filen ligge ute så lenge. So grab it while it's hot. :cool:

• Like 1

PaladinNO skrev (20 timer siden):

Enjoy. :)

Den tok nesten 4 GB av 15 GB totalt tilgjengelig, så jeg kommer nok ikke til å la filen ligge ute så lenge. So grab it while it's hot. :cool:

nice, har lastet den ned nå ?

Et par butikker som ser ut til å fått sikret seg noen collectors edition av cyberpunk. Grei info for dere som eventuelt ikke rakk å forhåndsbestille før alle ble revet bort, eller for de som var så dumme som meg som forhåndsbestilte hos Gamestop ?

Angrer litt på at jeg ikke reserverte en CE til pc.. Menmen. Har aldri vært en samler så hvorfor starte nå ?