Gå til innhold

Resident Evil 2 i påkostet nyversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hopper glatt over dette. RE2 uten låste kameravinkler blir bare tull. Dessuten; hvorfor ser ansiktet hans ut som et PS2-spill. Tidus hadde bedre ansiktsanimasjoner enn det der.

 

Mener jeg leste en kommentar på gamespot at en skal kunne velge over skulder kamera eller låst slik som det gamle, uten at jeg skal si det sikkert. Forhåpentligvis er grafikken ikke ferdig utarbeidet enda, hvis så satser vi vel på at noen kommer med en mod, eller to, eller tre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener jeg leste en kommentar på gamespot at en skal kunne velge over skulder kamera eller låst slik som det gamle, uten at jeg skal si det sikkert. Forhåpentligvis er grafikken ikke ferdig utarbeidet enda, hvis så satser vi vel på at noen kommer med en mod, eller to, eller tre :)

Du har rett i det trur jeg oxo, det er 2 type spillere av Resident Evil nå exe re4 spilleren å exe re1 spilleren der er det 2  forskjellige styre oppsett så de må ha begge 2 i Resident Evil 2 Remake nå. :)

Lenke til kommentar

 

Mener jeg leste en kommentar på gamespot at en skal kunne velge over skulder kamera eller låst slik som det gamle, uten at jeg skal si det sikkert. Forhåpentligvis er grafikken ikke ferdig utarbeidet enda, hvis så satser vi vel på at noen kommer med en mod, eller to, eller tre :)

Du har rett i det trur jeg oxo, det er 2 type spillere av Resident Evil nå exe re4 spilleren å exe re1 spilleren der er det 2  forskjellige styre oppsett så de må ha begge 2 i Resident Evil 2 Remake nå. :)

Stemmer som du sier :), jeg for min del har gjennomført de gamle opptil flere ganger, så nå er jeg klar for å gjøre det litt annerledes. De kunne gjerne gjort som GTA, at en kan velge 3person, 1persons kamera vinkel. Husker når Metal Gear Solid (var det 2?) kom med 1person sikte, digg å sikte med selve våpenet, uten å måtte bruke laserpunkt hele tiden :)
Lenke til kommentar

Stemmer som du sier :), jeg for min del har gjennomført de gamle opptil flere ganger, så nå er jeg klar for å gjøre det litt annerledes. De kunne gjerne gjort som GTA, at en kan velge 3person, 1persons kamera vinkel. Husker når Metal Gear Solid (var det 2?) kom med 1person sikte, digg å sikte med selve våpenet, uten å måtte bruke laserpunkt hele tiden :)

Jeg rundet Resident evil 2 8 ganger etter vær andre på hard til slutt var grafikken så susete att jeg sluttet ufrivillig til slutt å spille, det var ved kjøle rommet der Sherry Birkin er skadet grunn er faren hennes.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...