Gå til innhold

Fallout 76 har fått slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel akkurat dette dei ymse fleirspelarmodifikasjonane har prøvd å lage, men som moddesamfunnet ikkje har fått til på grunn av arbeidet som må leggast ned. Her kan ein velje fritt korleis ein skal spele, enten online eller offline. Heilt konge, spør du meg.

Får kanskje noko liknanade når Skyrim Together kjem ut.

 

Edit: Ser Howard seier det er "always online". Lurer på korleis solo-opplevinga blir då. 

Endret av iR' BR34K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sa jo at det var muligheter for å spille solo, men hvis de setter opp muligheten for å lage servere hvor folk kan spille ren pve hvis de ønsker, så hadde det vært awesome.

 

Forhåpentlig mulig å spille som en gruppe med venner. PvE som i et MMO blir vanskelig siden ting kan ødelegges till og med nukes.
Lenke til kommentar

I utgangspunktet veldig positiv dette her. Man har jo helt siden Morrowind, sikkert før også, sikla og ønsket seg en slik mulighet i disse åpen-verden spilla til Bethesda. På den annen side tror jeg multiplayer muligens vil vise seg å sette en brems på den intime opplevelsen man er vant med og glad i fra disse verdenene. Det vil kanskje appelere til færre enn man kanskje skulle tro når man først har fått prøvd det. Men vi får se. Gledes uansett.

Lenke til kommentar

Skjønner fremdels ikke hvordan dette spillet fungerer. Er det helt blottet for story? Får jo ett slags inntrykk av at det er rent multiplayer PvP-spill hvor folk kan sette opp baser/landsbyer hvor som helst osv... Og skal kjempe om disse atombombene for å nuke andre? Høres temmelig kjedelig ut spør du meg.

Lenke til kommentar

Ser at Todd Howard skriver;

 

 

There is a questline. There are no human NPCs but there’ll be robots, terminals, holotapes and therefore questlines.

 

 

Høres ikke så fryktelig lovende ut med tanke på noen oppegående historie i dette spillet.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...