Gå til innhold

The Elder Scrolls VI er på veg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde det faktisk på følelsen, får håpe det ikke blir så alt for lenge til lanseringsdato! Tror forøvrig det kan være Elsweyr spillet er lagt til, men får se ^^

 

Elsweyr er tropisk / ørken, dette ser mer high rock ut.

Det har du rett i, da er nok Highrock mer sannsynlig. Satser på at de utelukker edderkopper i dette spillet :D

Lenke til kommentar

 

Hadde det faktisk på følelsen, får håpe det ikke blir så alt for lenge til lanseringsdato! Tror forøvrig det kan være Elsweyr spillet er lagt til, men får se ^^

 

Elsweyr er tropisk / ørken, dette ser mer high rock ut.

Enig, dette er nok High Rock ja. Home of Bretons. Kan bli spenndende det altså. Jeg spiller alltid breton i Skyrim. Heavy Armor, 2-handed Sword, med healing spells. Noe ala WoW Paladin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Litt av en atombombe å annonsere et spill alle visste var under utvikling med en 30 sekunders trailer som viste ingenting. Hehe, Gamer altså.

Er vel ingenting som er meir ettertrakta enn dette anna enn HL3, og Bethesda trengte definitivt ikkje å vise det fram. Syns formuleringa var grei, eigentleg. Mottakinga til teaseren på sosiale medium viser vel at folk er einige i det òg.

Endret av iR' BR34K
Lenke til kommentar

Litt av en atombombe å annonsere et spill alle visste var under utvikling med en 30 sekunders trailer som viste ingenting. Hehe, Gamer altså.

 

Mange ønsket bare betryggelsen om at det er i utvikling. Jeg pustet definitivt lettet ut. Va veldig bekymret for at det hadde droppet serien på grunn av elder scrolls online.

Lenke til kommentar

Fallout i 2018, Starfield i 2019, TES VI i 2020 antageligvis. 9 år mellom hvert TES-spill er altfor lenge (TESO teller ikke).

 

Med tanke på hvor ræva Oblivion og Skyrim var kan de de gjerne bruke tyve år mellom hvert spill. :p TESO burde derimot absolutt telle. Er enig i at det var ræva ved launch, men de har gjort enormt med forbedringer siden da. Faktisk så mye at jeg slettes ikke savner TESVI. Dette er et ekte TESVI for meg. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med tanke på hvor ræva Oblivion og Skyrim var kan de de gjerne bruke tyve år mellom hvert spill. :p TESO burde derimot absolutt telle. Er enig i at det var ræva ved launch, men de har gjort enormt med forbedringer siden da. Faktisk så mye at jeg slettes ikke savner TESVI. Dette er et ekte TESVI for meg. :)

Mange som er uenig med deg d er da. Personlig digger jeg Oblivion og Skyrim men TESO var ikke noe gøy

Lenke til kommentar

Oblivion og skyrim er høyt elsket blant de som ble introdusert for serien med de spillene føler jeg. De som vokste opp med de eldre elder scrolls spillene virker til å nostalgisk lengte tilbake til morrowind. Jeg personlig spilte ikke morrowind å syns oblivion og skyrim er sabla gode spill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...