Gå til innhold

Battlefield V får sin egen Battle Royale-variant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ingen overraskelse akkurat. Multiplayer hadde jo vært rimelig kjedelig idag om ingen forsatte å finslipe konseptet når dem første spillene dukket opp. Kommer til å komme en haug av royale spill og vi har nok ikke sett i nærheten av hvor heftig det kan bli enda.

Ser ikke helt hvorfor multiplayer må bli kjedelig uten "finsliping" av konseptet? Har man et bra konsept fungerer det nærmest evig. Variasjonen og genialiteten i MP ligger i at man spiller mot andre mennesker.

Er jo sosiale medier som holder liv i de battle royale spill (i.e youtube, twitch, facebook stream etc)

Lenke til kommentar

Dette var egentlig det eneste positive jeg fikk ut av EA sin pressekonferanse. Men det virker som dette er "work-in-progress", ingen detaljer og det virker som det ikke kommer til å være klart til lanseringen i det hele tatt?

 

Jeg tolket det også dit at vi kanskje ser modusen en stund etter release. imo ville det vært gull. jeg ønsker ikke velge mellom conquest og br. kunne gjerne spilt 3-6 måneder conquest også fått BR som en frisk pust etter hvert. 

 

jeg skjønner at jeg kan spille begge om de kommer likt, men sjansen for at en ting slår ann veldig og at en annen blir ganske dau er stor. 

Lenke til kommentar

Derfor jeg håper de skal ha en beta versjon. Da får man muligheten til å se om det blir totalt søppel som BF1, eller om DICE faktisk har fått kompetente ansatte igjen. men tviler :( Alle har forlatt skuta :(

 

Well said! trist men sant :(

Men har dem derimot lagt inn Tirpitz mission i campaign er jeg solgt tvert.

Min bestefar som fortalte om alt som skjedde, så det hadde vært helt magisk :D

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Hva er sjansen for at alle bare spiller BR modusen. Og de "klassiske" modusene bare har tomme servere.

 

Og fra neste år gidder ingen AAA fps spill å ha noen andre MP moduser en BR?

 

Ellers finner jeg BFV gankse så uinteressant.

Jeg slettet vel origin tror jeg? Eller bare avinstallerte jeg alle spillene der? Jeg tviler på jeg kommer til å kjøpe noe nytt EA spill på lenge.

Ingen av de kommende spilene deres er noe for meg. Så med mindre alle sier BFV er faktisk. Vil ikke origin bli brukt i nær eller fjern fremtid.

Det er en mikroskopisk sjanse for det. Hvorfor kommentere om alt du hater ved BF serien hele tiden? Hvem bryr seg om hva du har slettet? Seriøst ass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hva er sjansen for at alle bare spiller BR modusen. Og de "klassiske" modusene bare har tomme servere.

 

Og fra neste år gidder ingen AAA fps spill å ha noen andre MP moduser en BR?

 

Ellers finner jeg BFV gankse så uinteressant.

Jeg slettet vel origin tror jeg? Eller bare avinstallerte jeg alle spillene der? Jeg tviler på jeg kommer til å kjøpe noe nytt EA spill på lenge.

Ingen av de kommende spilene deres er noe for meg. Så med mindre alle sier BFV er faktisk. Vil ikke origin bli brukt i nær eller fjern fremtid.

Ser ut som EA har slettet min konto av en merkelig grunn, kanskje like greit. 

Lenke til kommentar

 

Ser ikke helt grunnen til at jeg skal ha dette søppel spillet, utgitt av EA = Electronic Assassination.

Post Scriptum Here we come!

 

Post Scriptum og Battlefield er jo helt to forskjellige spill uansett

Vet jo det da.

Er for lengst gått lei arkade skyte spill.

Liker mer taktiske spill f.eks ARMA III nevne noen.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Det er en mikroskopisk sjanse for det. Hvorfor kommentere om alt du hater ved BF serien hele tiden? Hvem bryr seg om hva du har slettet? Seriøst ass.

Jeg har ikke hattet på battlefield. Så du kan slutte å finne opp løgner. Jeg har om noe forvart battlefield når alle ble sinte pga damer i spillet.

Og det er flere som har vist sin misnøye med EA, så hvorfor du føler du skal kommentere at jeg gjør det. Vet jeg ikke. Du kom ikke med noe til diskusjonen bare lagde en post for å kommentere meg.

Lenke til kommentar

Hvordan tolket dere BR annonseringen forresten?  more on that later this year, tenker dere da mer info om noen måneder og at BR kommer til release? eller at BR kommer en stund etter release? 

For meg virket det som en gamemode som kommer etter release. Jeg har god tid bare de klarer å gjøre det skikkelig. Hadde selvsagt vært kjekt om man kunne ha avinstallert PUBG ved release av BF V.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...