Gå til innhold

VM: Gruppe G (Belgia, Panama, Tunisia, England)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jo. Det vanligste er kanskje de som kun følger Premier League og Champions League, og da mener f.eks. Frankrike og Belgia er helt uslåelige på grunn av de kjente navnene bakpå draktene. Et godt landslag er mer enn enkeltspillere!

 

Noen følger jo mer med enn andre. Vi som ser det meste av kamper som er mulig å se i en eller flere av de store ligaene har jo mer grunnlag enn de fleste. Legger man til treningskampene før VM har man et greit fundament for å mene noe.

 

Har sett noen kamper på Kontraskjæret sammen med folk som kun ser fotball annethvert år når det er mesterskap. Han ene hadde tippa Timo Werner som toppscorer i VM, uten å noen gang ha sett han spille i Bundesliga. 

 

Men det er også det som er så bra og gøy med mesterskap, at alle engasjerer seg uavhengig av fotballinteressen ellers :)

Lenke til kommentar

Neida, dette er enda verre, de følger kun med på VM. De eneste spillerne de har hørt om stortsett er Ronaldo, Neymar og Messi. Og «Tyskland vinner VM». Når jeg ramset opp de jeg mener er gode hos Belgia så visste de ikke hvem de Bryune var en gang :p

 

Alltid artig med sånne. Jeg ble litt tom for ord i grunn. Hva skal jeg si da liksom. Når jeg ramset opp hvorfor jeg mener at Belgia har en sjans, så fikk jeg bare til svar at «Tyskland»

 

EDIT: så tenk litt på dette, neste gang dere hører ting som; «global oppvarming er bare tull for å få oss til å betale avgifter» i kaffepausen på jobb. Det er ikke sikkert de har noe dekning for det de sier ;)

 

Men artig er det, selvom jeg ble sett på som en idiot. «Pff, Belgia du liksom, lawl»

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Tja de fleste fotballfans er ganske bestemte på at de har peiling uansett i hvilken sammenheng. VM engasjerer til dels bare en litt annen gruppe mennesker enn de som ser mest på klubbfotball. Uansett påstås det utrolig mye om spillere man kun har sett på youtube eller man har kjøpt på FM. Og fansen har alltid "løsningen" på hvorfor laget ikke vinner. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...