Gå til innhold

VM Manager 2018


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra! Har satt opp et par lag allerede, men synes det er veldig vanskelig å spå hvem som kommer til å overraske, og hvem av de dyre spillerne det er verdt å ha.

 

Ser på de mest populære valgene av de litt rimeligere spillerne at det er valgt en del defensive midtbanespillere (Kante blant annet), men da må det jo være mye bedre åcta en sjanse på en OMS fra en dårligere nasjon.

Lenke til kommentar

Bra! Har satt opp et par lag allerede, men synes det er veldig vanskelig å spå hvem som kommer til å overraske, og hvem av de dyre spillerne det er verdt å ha.

 

Ser på de mest populære valgene av de litt rimeligere spillerne at det er valgt en del defensive midtbanespillere (Kante blant annet), men da må det jo være mye bedre åcta en sjanse på en OMS fra en dårligere nasjon.

Jeg bruker den taktikken at jeg har flest spillere fra lag jeg tror vil komme lengst og med mest spilletid.. Brasil, Tyskland, Belgia og Frankrike... Det er derfor jeg tror mange har valgt Kante, fordi han kommer til å spille alle kampene og er på lag som vil komme langt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...