Gå til innhold

SNIKTITT: The Crew 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt for lett dessverre, så lett at tom ratt og pedaler var ikke nok til å kose meg nok i freeroam til at dette blir kjøp.

Båtene og flyene er ikke verdt å nevne en gang :(

Skrudde av alt av hjelpemidler bortsett fra ABS da jeg synes det er litt kjekt å ha på men fremdeles måtte jeg ha en "driftebil" for å i heletatt få sleng over bilene.

Lenke til kommentar

Føler at tabben ligger i å kunne veksle fritt mellom di tre farkostane. Hadde spillet heller bydd på ei form for triatlon der man måtte gjennomføre ei strekke med bil, og så ei strekke med båt i utrygt farvann og deretter fly i område der både vind og sjekkpunkt var problematiske samt heva vanskelighetsgraden fleire hakk kunne kanskje spillet blitt vurdert. Hadde og vore knall om man måtte springe mellom farkostane og starte di samt fylle drivstoff underveis osv. Burde ligge inne fleire småting som kunne være med på heve pulsen i det minste eit slag eller to. Crew2 framstår dessverre som eit drepande kjedelig spill. Burde være tvungen underholdning for fengselsfugler.

Lenke til kommentar

Løpene kan etterhvert blir veldig enkle å vinne, men dette føler jeg bare er en liten del av spillet etter mange timer i den lukkede betaen. Der jeg virkelig koser meg og glemmer at timene flyr er når jeg utforsker kartet. Så merker jeg kanskje at Rally Raid Jeepen min kunne trengt et par oppgraderinger og er tilbake og kjører noen rallyetapper. Så er det ut og utforske igjen. Men så tester jeg en ny bil, og er igjen tilbake på startlinjen og kjører noen løp for å tjene cash. Og så må den nye bilen, som kanskje er en annen klasse, oppgraderes med en helt ny type aktivitet.

 

Stikkordet her er variasjon. Jeg gleder meg til release og et spill som jeg kan spille på min måte. Ingen som tvinger deg til å drifte om du ikke ønsker det. Det finnes flere måter å finne oppgraderinger på, selv om disse ikke er like effektive. Selv om man ikke har tilgang på f.eks. monster truck aktiviteter i betaen, er det ingenting som hindrer deg fra å kjøpe en og finne oppgraderinger etterhvert som du utforsker kartet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FPS lås, kan ikke binde keys på ratt, checkpoint races overalt var ikke kult nei. Og alt handler om å hente inn "Followers" på sosiale medier...... står glatt over.

 

Jeg kunne fint binde keys på ratt, mac på worthabuy klaget også på dette men til meg gikk det fint :/

Lenke til kommentar

Digget det første The Crew, så dette her blir nok kjøp.

 

Spesielt det å bare kjøre rundt å utforske var topp, så ser for meg at det blir enda bedre her.

 

Selvsagt er det ikke snakk om noe Gran Turismo eller Assetto Corsa angående realisme eller vanskelighetsgrad, man kan vel heller si at The Crew er et slags ekstra kjørefokusert GTA, bare med et 50x større kart?

 

Det fungerer ihvertfall fint for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...