Gå til innhold

Lurer på om jeg skal velge PS4 versjon eller Xbox One versjon konsoll (eller PC men mindre trolig)


Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er best, PS4 type konsoll (eller PS5 hvis det kommer snart) eller Xbox One type konsoll. Skal spille Fallout 76 men ingen vet hva det krever ennå selvfølgelig :)

Eller så lurer jeg på om PC er et reelt alternativ. Har lite lyst til åblåse ti tusen eller mer på en spill PC så heller litt mer mot konsoll. Men usikker på playstation eller xbox. Har hatt PS4, PS3 og PS2. Aldri hatt Xbox eller kraftig spillPC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se først hvilke eksklusive spill som er til hver av konsollene. Deretter hvilken konsoll vennene dine har (for evt. multiplayer/coop).

Ok :) men ingen jeg kjenner «spiller på samme tid som meg»dvs. De gidder ikke spille med meg så da trenger jeg ikke bekymre meg for det... :(

 

Når jeg tenker meg om så vil jeg ikke ha PC for windows kræsjer vel støtt og stadig... og Xbox er vel bare en versjon av en windows PC... ;) så ser ut som PS4, vet ikke om Pro er nødvendig ennå.

Lenke til kommentar

Med mindre du venter på PS5 så vil Xbox one X gi deg beste opplevelse, da den er ganske mye kraftigere enn PS4 Pro.

Personlig synes jeg stikken er mye bedre på xbox og.

 

Xbox kjører ikke samme windows som på en pc, er en helt annen variant og vil ikke kræsje.

 

Men Playstation har en del flere eksklusive tittler, så liker du dem så er jo valget enkelt.

 

Om du ikke engang vurderer PRO så får du jo en brukt PS4 og Xbox one fra 500kr og oppover.

Endret av Complexity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...