Gå til innhold

Hva er det Bethesda har på gang med denne Fallout-teaseren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst på et nytt Fallout spill i dets orginale form jeg. Og ikke dette FPS greiene.

Jeg vet det er FPS folk stort sett forbinder med Fallout, men for meg vil Fallout alltid være 1, 2 og Tactics.

Men det er ikke noe å si på kvaliteten på de nye Fallout-spillene, det er det ikke.

Endret av Cappo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ifølge kilder er det et helt nytt Fallout spill som tar serien i nye retninger. Altså da ikke noen remaster av FO3 eller New Vegas. Er heller ikke ett prosjekt av Obsidian Entertainment som Isbilen nevner.

Litt spent egentlig, men samtidig levde ikke Fallout 4helt opp til forventningene. Absolutt ikke ett dårlig spill, men kunne ha vært så mye bedre. Får se klokka 5 - 6 idag hvis de slipper traileren 24 timer etter de la ut bildet.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Har lyst på et nytt Fallout spill i dets orginale form jeg. Og ikke dette FPS greiene.

Jeg vet det er FPS folk stort sett forbinder med Fallout, men for meg vil Fallout alltid være 1, 2 og Tactics.

Men det er ikke noe å si på kvaliteten på de nye Fallout-spillene, det er det ikke.

Hadde ikke hatt noe imot ett Isometrisk Fallout spill igjen og ville passet veldig godt i motoren Obsidian bruker for Pillars of Eternity og Tyranny nå, men med tanke på hvem som har rettighetene og hva de har laget tidligere er det jo FPS som er kommet for å bli. Syntes dog at V.A.T.S i FO3, New Vegas og Fallout 4 er ett godt kompromiss.

Lenke til kommentar

 

Har lyst på et nytt Fallout spill i dets orginale form jeg. Og ikke dette FPS greiene.

Jeg vet det er FPS folk stort sett forbinder med Fallout, men for meg vil Fallout alltid være 1, 2 og Tactics.

Men det er ikke noe å si på kvaliteten på de nye Fallout-spillene, det er det ikke.

Hadde ikke hatt noe imot ett Isometrisk Fallout spill igjen og ville passet veldig godt i motoren Obsidian bruker for Pillars of Eternity og Tyranny nå, men med tanke på hvem som har rettighetene og hva de har laget tidligere er det jo FPS som er kommet for å bli. Syntes dog at V.A.T.S i FO3, New Vegas og Fallout 4 er ett godt kompromiss.

 

 

Ingenting som stopper dem fra å gjøre begge deler ved å la forskjellige studioer ta seg av de forskjellige typene spill.

Blir bare mer penger i lomma! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...