Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i det meste her. Hadde gjerne sett at AC: Odyssey kom oktober neste år, i stedet for i år. Er veldig likt Origins. Det er også rimelig mye fokus på kamp nå. Men dette kan fort føre til en lang diskusjon om det er viktigst å tviholde på franchisen eller lage et bra spill. Uten å starte den diskusjonen igjen har vi jo en enorm liste over spill som fansen elsker, men som har fint lite med de forrige spillene å gjøre. De fleste er vel også enige i at AC begynte å bli kjedelig etterhvert, og trengte å fornye seg. Spørsmålet er om de har fornyet seg for mye eller ikke. Synes Origins var i grenseland, men like fullt et av de beste i serien så langt. Har troen på Odyssey. :)

Sant nok. Vet ikke hva jeg skal mene om saken selv heller. Ikke spilt Origins ennå heller, så vet AC har blitt veldig annerledes, men om jeg synes forandringen er verdt det må jeg nesten prøve selv for å finne ut. Ikke prioritert AC serien på en god stund, så vi får se. Har abvsolutt lyst til å løpe rundt og leke Spartaner i antikkens Hellas dog. :p

 

Ekstra tid til finpuss kan vi alle være enig i. Når de alt ønsker å gå mer i en RPG retning, med dialogalternativer og alt, så burde de også gjort seg fleid med det. Alt annet enn verdenen ser litt halvferdig og løst satt sammen.

 

Steike...

 

mJp4lrF.jpg

Aiai aiaiai, trodde jeg hadde kjøpt min siste AC Collectors Edition for lenge siden, men den figuren der, med greek/roman hjelm, det frister noe ekstremt. :omg:

Lenke til kommentar

Sant nok. Vet ikke hva jeg skal mene om saken selv heller. Ikke spilt Origins ennå heller, så vet AC har blitt veldig annerledes, men om jeg synes forandringen er verdt det må jeg nesten prøve selv for å finne ut. Ikke prioritert AC serien på en god stund, så vi får se. Har abvsolutt lyst til å løpe rundt og leke Spartaner i antikkens Hellas dog. :p

 

Ekstra tid til finpuss kan vi alle være enig i. Når de alt ønsker å gå mer i en RPG retning, med dialogalternativer og alt, så burde de også gjort seg fleid med det. Alt annet enn verdenen ser litt halvferdig og løst satt sammen.

 

Aiai aiaiai, trodde jeg hadde kjøpt min siste AC Collectors Edition for lenge siden, men den figuren der, med greek/roman hjelm, det frister noe ekstremt. :omg:

kjøpe den da vel.

Lenke til kommentar

Har sånn ca 0 interesse av VR, så der håper jeg du tar feil.

Aldri i verden om det blir VR. Bethesda søker massene, alltid, og massene driter i VR.

 

Edith: Og nye AC ser ut som en kjapp reskin av AC Origins. Uinteressant. Om jeg vil spille et spill om gresk mytologi spiller jeg Titan Quest.

Endret av DKC
Lenke til kommentar

Skal love deg at det er kjedelig, spesielt da denne perioden har vart i flere år nå.

*Sette seg ned for å spille - åpne steam - nope - finne på noe annet*

Når det eneste man gleder seg til er Ori 2 og Two Point Hospital (Theme Hospital 2), så er det rett og slett nitrist.

Personlig er jeg langt fra utbrent, men vil si det koker ned til "sett det før - spilt det før".

Kan sitte her og skrive i timesvis hva jeg mener om AAA-studioene. Det derimot skal du/dere få slippe :p Konklusjonen er at de er lett gjennomskuelig.

Har et drømmespill skissert i hodet som jeg ville gått av skaftet for, men jeg vet det aldri kommer til å bli en realitet, ikke i nærheten engang.

 

Noen som husker disse?

GameWatchDonkeyKong.jpg  :D

ja :w00t:

Lenke til kommentar

Aldri i verden om det blir VR. Bethesda søker massene, alltid, og massene driter i VR.

 

Edith: Og nye AC ser ut som en kjapp reskin av AC Origins. Uinteressant. Om jeg vil spille et spill om gresk mytologi spiller jeg Titan Quest.

Tull! Massene er mer avventende. Vi har fått flere VR spill fra Bethesda allerede og de har flere på vei både fra Bethesada og selskaper som de publiserer for så du tar nok grundig feil. Sjansen er ganske stor for at både det nye TES spillet og andre større spill fra Bethesda kommer til VR, kanskje ikke dagens VR men de neste generasjonene, er lenge til TES VI er ute, så passer fint med neste generasjon VR.

 

De fleste ville nok skaffet seg VR om det var billigere og flere AAA spill kom til plattformen. Og det vil skje før eller siden. Teknologien er satans kul og et frisk pust inn i en spillindustri som har grodd fast.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Har også blitt veldig picky.

Er så utrolig mange spill de siste 3-4 åra som jeg startet på og sluttet i løpet av et par timer, og det er som regel AAA spill også. Klarer liksom bare ikke å interessere meg.

På den andre siden av skalaen dog, så kan jeg sitte å spille last of us i strekk fra start til slutt, samme med god of war nylig. Tror bare jeg har kommet frem til at god story er kanskje det som driver meg mest. God grafikk betyr egentlig ganske lite for meg.

Har rukket å bli 30 dog, så kanskje jeg bare har blitt gammel, og interessen er dalende, men det igjen er jo litt deprimerende :p 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har også blitt veldig picky.

 

Er så utrolig mange spill de siste 3-4 åra som jeg startet på og sluttet i løpet av et par timer, og det er som regel AAA spill også. Klarer liksom bare ikke å interessere meg.

 

På den andre siden av skalaen dog, så kan jeg sitte å spille last of us i strekk fra start til slutt, samme med god of war nylig. Tror bare jeg har kommet frem til at god story er kanskje det som driver meg mest. God grafikk betyr egentlig ganske lite for meg.

 

Har rukket å bli 30 dog, så kanskje jeg bare har blitt gammel, og interessen er dalende, men det igjen er jo litt deprimerende :p

henrikrox er du bare 30.år, er 47.år du har lenge igjen du. :tease:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...