Gå til innhold

Nye nye drakter


VRK18

Anbefalte innlegg

Hva synes dere?

 

West Ham

 

 

west-ham-18-19-home-awa-kits-1.jpg

 

 

Tottenham 

 

 

tottenham-18-19-home-kit-2.jpg

 

 

Newcastle

 

 

newcastle-united-18-19-home-kit-2.jpg

 

 

Manchester United

 

 

manchester-united-18-19-home-kit-2.jpg

 

 

Manchester City

 

 

manchester-city-18-19-home-kit-5.jpg

 

 

Liverpool

 

 

new-liverpool-home-kit-18-19-1.jpg

 

 

Arsenal

 

 

arsenal-18-19-home-kit-2.jpg

 

 

Chelsea

 

 

 

chelsea-18-19-home-kit-4.jpg

 

 

 

Everton

 

 

everton-18-19-home-kit-3.jpg

 

 

Crystal Palace

 

 

no-more-macron-puma-crystal-palace-18-19

 

 

Leicester

 

 

leicester-18-19-home-kit-2.jpg

 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Som United-supporter, håper jeg våre drakter blir litt mer ensfarget.

 

Ja, de skal være røde.

 

 

Forsåvidt enig, men den så rimelig kul ut, og vi har jo ikke hatt noe kule drakter de seneste årene.

 

 

Kul, men hadde passet bedre til for eksempel Bayern Leverkusen enn United. 

Lenke til kommentar

Synes Leicester sin er grei, bra de bytter fra det trange Puma-greiene. Liker også Everton sin, så bra ut i kamp foruten Angry Birds-logoen. Synes Arsenal og til dels Liverpool sine er ganske stygge. Arsenal har heldigvis Adidas fra neste sesong igjen, mens Liverpool hadde finere drakt denne sesongen.

 

Footyheadlines pleier å treffe bra, men håper United-drakta blir litt annerledes med mindre svart på. Ryktes også at hjemmeshortsen blir svart neste sesong. 

Lenke til kommentar

Everton sin synes jeg var stygg og Umbro-logoene langs ermene ser ultrabillig ut. United sin synes jeg har helt feil rødfarge, minner om "cherry red" samtidig som jeg ikke er noen stor fan av stripene. Arsenal sin ser utvasket ut (litt sånn som Everton sin). Chelsea sin er vel den eneste her jeg faktisk synes er veldig fin. Liverpool sin synes jeg er helt ok, men ganske plain og kjedelig.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Den dagen Chevrolet ikke lenger er Uniteds draktsponsor skal jeg sprette en magnumflaske. Det hjelper liksom ikke hvordan trøya ser ut når den blodharry logoen krever sin del av oppmerksomheten.

Helt enig. Er jo forøvrig også latterlig hvordan Chevrolet i det hele tatt gidder å sponse et engelsk lag når du titter på salgsstatistikken av biler i Storbritannia. Den er elendig for å si det pent. https://www.statista.com/statistics/385345/chevrolet-car-sales-in-the-united-kingdom/

Er jo da et tydelig bevis på hvor internasjonal klubben er (og ligaen så klart).

Lenke til kommentar

Den dagen Chevrolet ikke lenger er Uniteds draktsponsor skal jeg sprette en magnumflaske. Det hjelper liksom ikke hvordan trøya ser ut når den blodharry logoen krever sin del av oppmerksomheten.

 

Enig forbanna drittlogo, går jo ikke ann omtrent å få en fin drakt med den harry gull fargen som ødelegger, de kunne hvertfall fått den helt hvit da, men neida drakta skal ødelegges, drittselskap.

Lenke til kommentar

Footyheadlines pleier å treffe bra, men håper United-drakta blir litt annerledes med mindre svart på. Ryktes også at hjemmeshortsen blir svart neste sesong. 

 

Forstår ikke hvorfor man skal bytte farger fra sesong til sesong. Bør ikke en klubb ha et bestemt grunndesign (f. eks. røde trøyer, hvite shortser og svarte strømper) og så kommer variasjonene fra sesong til sesong i form av striper og andre grafiske elementer? 

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Forstår ikke hvorfor man skal bytte farger fra sesong til sesong. Bør ikke en klubb ha et bestemt grunndesign (f. eks. røde trøyer, hvite shortser og svarte strømper) og så kommer variasjonene fra sesong til sesong i form av striper og andre grafiske elementer? 

 

De nye draktene er en hyllest til at manu fyller 140 år, bare se røde og svarte stripene i bunnen av drajten som skal signaliserer jernbaneskinner... https://www.sportmember.no/nb/artikler/manchester-united-drakter--2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...