Gå til innhold

Tilbydere av IT-sertifiseringer


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen har oversikt over tilbydere av sertifiseringer (Microsoft, VMWare etc.) man kan ta fullt og helt over Internett? 

 

Tenke jeg skulle spe utdanningen min litt, og spør derfor også om aktuelle sertifiseringer for en som er utdannet IT-konsulent, med en forkjærlighet for Microsoft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i Levanger. Er høgskole her.

 

Jeg tror det blir vanskelig da både MS og VMware krever at det kontrolleres legitimasjon og at eksamen utføres i godkjent kurslokale med overvåkning (for å avsløre juks/hjelpemidler).

Har du ikke eksamenslokaler nær deg?

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir vanskelig da både MS og VMware krever at det kontrolleres legitimasjon og at eksamen utføres i godkjent kurslokale med overvåkning (for å avsløre juks/hjelpemidler).

Har du ikke eksamenslokaler nær deg?

Det er mulig å sertifisere seg (for Microsoft ihvertfall) online - men det krever at du har webkamera på hele tiden, og at du er alene i rommet, som forøvrig må godkjennes (via webkamera) før sertifiseringen starter. Alle gjenstander som potensielt kan bidra til / skjule juks må fjernes. For eksempel skrivere og annen elektronikk. Har ikke prøvd selv, men fikke vite dette av en tidligere kollega som har tatt fler sertifiseringer online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...