Gå til innhold

– Kvinnelige spillfigurer i Battlefield er kommet for å bli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk på realismen! Det blir feil pga ditt og datt. Tenk på realismen! Haha! 

 

UrnUHl7.gif

 

giphy.gif

 

H3bEFzu.gif

 

c459ed02c7d8fe3bfdb536a30d424961.gif

Så fordi tidligere spill i serien har bugs, svakheter eller smutthull en kan benytte seg av slik at vanvittige ting oppstår en sjelden gang i blant kan man like godt kaste andre autentiske aspekter på båten? Logisk  :fun:

Lenke til kommentar

Så fordi tidligere spill i serien har bugs, svakheter eller smutthull en kan benytte seg av slik at vanvittige ting oppstår en sjelden gang i blant kan man like godt kaste andre autentiske aspekter på båten? Logisk  :fun:

 

 

 

 

 

Om man skal følge deres logikk så er jo det som skjer i disse gifene realistisk. Det kan jo faktisk gjøres på ordentlig. For det var jo noen som hadde proteser, og det var jo noen apekatter som malte seg i tryne.

Lenke til kommentar

 

Så fordi tidligere spill i serien har bugs, svakheter eller smutthull en kan benytte seg av slik at vanvittige ting oppstår en sjelden gang i blant kan man like godt kaste andre autentiske aspekter på båten? Logisk  :fun:

 

 

 

 

 

Om man skal følge deres logikk så er jo det som skjer i disse gifene realistisk. Det kan jo faktisk gjøres på ordentlig. For det var jo noen som hadde proteser, og det var jo noen apekatter som malte seg i tryne.

Det som skjer i gif'en har aldri skjedd i virkeligheten.

 

Krigsmaling og kvinner finnes på ordentlig... Kanskje du trenger en tur utenfor døra? Så får du se noen damer?

Lenke til kommentar

Jeg tror at du har større sjanse for å lykkes med hersketeknikker om du bruker de etter at du har motbevist noe jeg har skrevet.

 

Ikke etter jeg har satt noe på spissen for å poengtere noe.

 

Greit.

Hvor mange historiske artikler kan du linke til hvor en person er dokumentert i å fly med en båt, etter å ha sprengt denne opp i luften med c4, for så å skyte et helikopter ned med en rpg?

Eller for den skyld, rapporter om folk som hopper ut av fly, for så å skyte med rpg?

 

Kvinner i krigen vet vi om. Dette har blitt dokumentert.

Folk med proteser, katana, ansiktsmaling, etc. Har vi også bevis på.

 

Så versågod. Kom med bevis for påstandene dine.

Lenke til kommentar

 

Dette er et underholdningsprodukt, og i tillegg hevder de aldri å hverken være en simulator eller å være historisk korrekt på alt. Da gjør det ingenting, og er bare kult. Om man ikke tåler det, da må man faktisk ut av kjelleren oftere.

Må le litt av alle som på død og liv skal trekke frem at det ikke er en simulator. Det stemmer, det var ikke bf1942 heller, men mange synes en viss grad av autensitet er gøy, selv i ‘underholdningsprodukt’. Særlig når ‘underholdningsproduktet’ tar sikte på å gjenfortelle eller fremstille historiske hendelser.

 

Noen synes sikkert det ‘bare er kult’ om de kan spille kinesiske dverger også, mens for andre vil det gå kraftig ut over innlevelsen, selv om man kommer seg ut av kjelleren.

Større grunn til å le av folk som har svært store problemer med å akseptere at spillselskaper som på ingen måte har eit krav om autentisitet, prøver å appelere til ein økende spillskare. Kvinner.

 

Spel der ein skal velge ein karakter, er kjønnet ofte vesentlig. Folk liker ofte å spele kjønnet dei assosieres med. DICE har valgt å appelere til kvinnelige spillere, som kan få valget å spele sitt eiget kjønn. Det har med innlevelsen til spelaren å gjere. Som du så fint nevnte sjøl. At du blander inn kinesiske dverger er totalt uforståelig.

 

Og jo det er svært vesentlig om det er eit krigspel med eit tema rundt andre verdenskrig, eller om det er ein simulator. Den eine leiker med elementer for å heve underholdningsverdien. Meir arcade, og appelerer til større brukerskare. Som Battlefield har alltid gjort, og fortsetter med.

 

Simulatorer derimot prøver å simulere "ekte vare". Heilt legitimt å skille mellom desse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 Så versågod. Kom med bevis for påstandene dine.

 

Les det forrige innlegget mitt igjen. Det siste avsnittet for å være nøyaktig.

"Om man skal følge deres logikk så er jo det som skjer i disse gifene realistisk. Det kan jo faktisk gjøres på ordentlig. For det var jo noen som hadde proteser, og det var jo noen apekatter som malte seg i tryne."

 

Så du mener altså at det i gifen er like realistisk som kvinner, ansiktsmaling, og proteser?

 

Du mener du sa dette for å poengtere noe? Men siden det i gifene ikke har skjedd, mens proteser og lignende faktisk har, så ser jeg ikke noe poeng.

Lenke til kommentar

Hmm. For å oppsumere.

 

Kvinner, proteser, ansiktsmaling fantes under 2. verdenskrig. Det har blitt dokumentert av flere i flere av trådene.

 

 

Og argumentet imot at nesten alle 3 var minimalt utbredt og hører ikke hjemme i spillet er innafor, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig på alle punkter selv.

 

Men der det virkelig blir komisk er når flere av de som klager forsvarer den historiske ukorrektheten som har vært tidligere med f.eks feil våpen til feil nasjoner. Er det virkelig så mye verre å se dame skins?

 

At det blir fler damer enn hva som er riktig i bf5 er vel ikke mindre korrekt enn at alle tyskere fløy rundt med stg44 i bf1942?

Lenke til kommentar

Har ikke problemer med at det er kvinner i spillet med som nevnt hadde det kanskje vært greit at de kanskje var eksklusivt med fra en faksjon som faktisk brukte kvinner i kamp i WW2.

 

De som blir kjedelig er at spillet kommer mest sannsynlig være propp fult med cheaters som ødelegger hele spillet. Stoppet og spille BF1 i en periode der det var så utrolige mange cheaters som drepte deg fra hårreisende distanser med Automatico eller pistol med et skudd. De må virkelig oppgradere anticheat i dette spillet for at det skal være morro over en lenger periode.

Lenke til kommentar

Har ikke problemer med at det er kvinner i spillet med som nevnt hadde det kanskje vært greit at de kanskje var eksklusivt med fra en faksjon som faktisk brukte kvinner i kamp i WW2.

 

De som blir kjedelig er at spillet kommer mest sannsynlig være propp fult med cheaters som ødelegger hele spillet. Stoppet og spille BF1 i en periode der det var så utrolige mange cheaters som drepte deg fra hårreisende distanser med Automatico eller pistol med et skudd. De må virkelig oppgradere anticheat i dette spillet for at det skal være morro over en lenger periode.

Rart at jeg har snart 1000 timer i bf1, og ikkje møtt så mange cheatere at det er et problem :)

Lenke til kommentar

 

Har ikke problemer med at det er kvinner i spillet med som nevnt hadde det kanskje vært greit at de kanskje var eksklusivt med fra en faksjon som faktisk brukte kvinner i kamp i WW2.

 

De som blir kjedelig er at spillet kommer mest sannsynlig være propp fult med cheaters som ødelegger hele spillet. Stoppet og spille BF1 i en periode der det var så utrolige mange cheaters som drepte deg fra hårreisende distanser med Automatico eller pistol med et skudd. De må virkelig oppgradere anticheat i dette spillet for at det skal være morro over en lenger periode.

Rart at jeg har snart 1000 timer i bf1, og ikkje møtt så mange cheatere at det er et problem :)

At du har 1000 timer i spillet tilsier at du elsker det, så da er det sikkert vanskelig å være objektiv.

 

Hvorfor har EA offentlig prøvd å bekjempe den økende trenden av cheatere med mer avanserte programmer? Hvorfor er det uttallige videoer/tråder fra respekterte streamere som etterlyser bedre anticheat?

 

Hvorfor tok EA over 8000 cheatere på en måned etter de oppdaterte AC?

 

Fanboyism er aldri bra

Lenke til kommentar

 

 

Har ikke problemer med at det er kvinner i spillet med som nevnt hadde det kanskje vært greit at de kanskje var eksklusivt med fra en faksjon som faktisk brukte kvinner i kamp i WW2.

 

De som blir kjedelig er at spillet kommer mest sannsynlig være propp fult med cheaters som ødelegger hele spillet. Stoppet og spille BF1 i en periode der det var så utrolige mange cheaters som drepte deg fra hårreisende distanser med Automatico eller pistol med et skudd. De må virkelig oppgradere anticheat i dette spillet for at det skal være morro over en lenger periode.

Rart at jeg har snart 1000 timer i bf1, og ikkje møtt så mange cheatere at det er et problem :)
At du har 1000 timer i spillet tilsier at du elsker det, så da er det sikkert vanskelig å være objektiv.

 

Hvorfor har EA offentlig prøvd å bekjempe den økende trenden av cheatere med mer avanserte programmer? Hvorfor er det uttallige videoer/tråder fra respekterte streamere som etterlyser bedre anticheat?

 

Hvorfor tok EA over 8000 cheatere på en måned etter de oppdaterte AC?

 

Fanboyism er aldri bra

Har jo truffet noen, men langt ifra daglig, eller hver runde. Noen har jo en tendens i å overdrive for å gi et poeng.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke i nærheten av 1000 timer. kanskje nærmere 200, men har heller ikke opplevd cheating som et stort problem. Har selvsagt møtt noen, men ikke noe mer enn i andre spill på ein måda.

 

Syns cheating hylingen er litt skummel, klart det er et stort problem som er utrolig ødeleggende men det er også sjukt mange som bare slenger ut påstander om at noen cheater fordi de ikke skjønner hvordan noen kan være så mye bedre enn de. Det er nok mange tusen ganger fler anklagelser enn det faktisk er cheatere uten at jeg har noen tall til å backe opp det :p

Lenke til kommentar

Hmm. For å oppsumere.

Kvinner, proteser, ansiktsmaling fantes under 2. verdenskrig. Det har blitt dokumentert av flere i flere av trådene.

Og argumentet imot at nesten alle 3 var minimalt utbredt og hører ikke hjemme i spillet er innafor, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig på alle punkter selv.

Men der det virkelig blir komisk er når flere av de som klager forsvarer den historiske ukorrektheten som har vært tidligere med f.eks feil våpen til feil nasjoner. Er det virkelig så mye verre å se dame skins?

At det blir fler damer enn hva som er riktig i bf5 er vel ikke mindre korrekt enn at alle tyskere fløy rundt med stg44 i bf1942?

Det var bare assaultklassen som bar på STG44. STG44 er dessuten en tysk assault rifle. Det var bare enkelte våpen som var feil i BF42, det skyldtes nok mangel på våpen i spillet, våpene i seg selv var autentiske og vel brukt i krigen. Våpene er henholdvis riktig forhold til hvilken side de var på, dessuten er det såpass liten detalj at så si ingen spillere vil registrere. Amerikanerne lånte thompson fra britene dersom du spilte medic og britene brukte bar 18 om du spilte som assault. De delte samme loadout tydelig fordi spillet manglet variasjon.

 

Nå plager det ikke meg at det er damer er med i spillet, selvom barnesoldater var langt mer flittig brukt i krigen enn kvinnelig soldater.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

 

Hmm. For å oppsumere.

Kvinner, proteser, ansiktsmaling fantes under 2. verdenskrig. Det har blitt dokumentert av flere i flere av trådene.

Og argumentet imot at nesten alle 3 var minimalt utbredt og hører ikke hjemme i spillet er innafor, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig på alle punkter selv.

Men der det virkelig blir komisk er når flere av de som klager forsvarer den historiske ukorrektheten som har vært tidligere med f.eks feil våpen til feil nasjoner. Er det virkelig så mye verre å se dame skins?

At det blir fler damer enn hva som er riktig i bf5 er vel ikke mindre korrekt enn at alle tyskere fløy rundt med stg44 i bf1942?

Det var bare assaultklassen som bar på STG44. STG44 er dessuten en tysk assault rifle. Det var bare enkelte våpen som var feil i BF42, det skyldtes nok mangel på våpen i spillet, våpene i seg selv var autentiske og vel brukt i krigen. Våpene er henholdvis riktig forhold til hvilken side de var på, dessuten er det såpass liten detalj at så si ingen spillere vil registrere. Amerikanerne lånte thompson fra britene dersom du spilte medic og britene brukte bar 18 om du spilte som assault. De delte samme loadout tydelig fordi spillet manglet variasjon.

 

Nå plager det ikke meg at det er damer er med i spillet, selvom barnesoldater var mer flittig brukt i krigen enn kvinnelig soldater.

 

Tenkte mest på at STG ble standard ganske sent i 2. verdenskrig og ble vel dermed ikke brukt i mange av slagene som man spiller. Jeg bare flisespikker selvsagt, men det er bare fordi jeg føler det er så vanvittig mye overdrivelser fra "andre siden" jedi`s, cyborgs og kinesiske dverger and what not.

 

Barnesoldater skulle tatt seg ut. Da hadde det blitt full baluba!

 

Nå har jeg ikke vanvittig mange timer bf1 etter damene ble lagt til der, men kan ærlig talt ikke si jeg har lagt spesielt godt merke til de i det hele tatt. Om det som enkelte påstår ødelegger spillopplevelsen for de så er rart mange andre ting ikke har gjort det før.

 

Personlig er jeg kanskje hakket mer bekymret for alle mulig cosmetics. Nå holdt de våpen veldig cleane uten for store overdrivelser på farger i BF1. Håper virkelig de klarer det i BFV også. Ser for meg i overkant mange skinnjakker med hodeskaller og jalla tekst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...