Gå til innhold

Apple vil ikke ha noe av Steam-strømming på iOS-plattformen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Apple App Store har snart 1 000 000 spill tilgjengelig.

Hvordan kan du si at de har sviktet totalt?"

 

Tror kanskje han mener skikkelig spill, ikke candy crush lignende søppel som prøver å lure mest mulig penger ut av folk.

Endret av Lucifer24
Lenke til kommentar

Etter å ha lest oppdateringen skjønner jeg det litt bedre. Etter å ha jobbet med en god del applikasjoner med outsourcing og sikkerhetsspørsmål som oppstår rundt det, så er det ganske fort at utviklere ser ingen problemer på sin side, men så fort de utleverer til sin distrubtør, som de jeg jobber for, så må oppdateringer etterfølges for å gjøre det sikkert for våre kunder å bruke dem. Det er mange systemer som er i grunnen og Apple har en del integrasjoner som gjør ting usikkert hvis det hadde vært full åpning for alt av applikasjoner, med hensyn til ting som kredittkort og adgang til person-data på telefonen.

 

De kunne kanskje gått ut med nyhetene på en bedre måte, men da er det endog ikke tapt for dere som bruker Steam og Apple enheter.

Lenke til kommentar

"Apple App Store har snart 1 000 000 spill tilgjengelig.

Hvordan kan du si at de har sviktet totalt?"

 

Tror kanskje han mener skikkelig spill, ikke candy crush lignende søppel som prøver å lure mest mulig penger ut av folk.

 

 

Spør de millionene av menneskene som spiller candy crush hver dag om det er søppel.

 

 

Tror du og jeg er på litt forskjellige planeter når vi snakker om gaming.

Kom tilbake til jorda så kan vi diskutere om Apple har sviktet totalt når det kommer til gaming, eller om du føler deg sviktet av Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...