Gå til innhold

ANMELDELSE: Detroit: Become Human


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

David Cage. "En velskrevet fortelling med sjel". Hehe. Dagens beste vits.

Tror ikke det hjelper å ha en medskribent når mannen er så blottet for virkelighetsforståelse. At han skulle ha lagt stormannsgalskapen sin til side og latt en annen fyr styre showet har jeg ingen tro på.
 

Detroit: Become Human er et av generasjonens beste pek og klikk-eventyr


Tipper du har syltynt grunnlag for å påstå det. Ikke at det er noe galt i å ikke ha greie på eventyrspill, men da burde kanskje kommentaren vært unngått. Du burde i så fall skrevet konsollgenerasjonen, siden det knapt nok finnes noen på konsoll.

 

Om Dragon's Lair hadde kommet ut i dag hadde det sikkert blitt kalt et pek og klikk-eventyr, og det kunne fint blitt kalt et av konsollgenerasjonens beste, så det sier sitt.

Endret av radiohodet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

David Cage. "En velskrevet fortelling med sjel". Hehe. Dagens beste vits.

 

Tror ikke det hjelper å ha en medskribent når mannen er så blottet for virkelighetsforståelse. At han skulle ha lagt stormannsgalskapen sin til side og latt en annen fyr styre showet har jeg ingen tro på.

 

Detroit: Become Human er et av generasjonens beste pek og klikk-eventyr

Tipper du har syltynt grunnlag for å påstå det. Ikke at det er noe galt i å ikke ha greie på eventyrspill, men da burde kanskje kommentaren vært unngått. Du burde i så fall skrevet konsollgenerasjonen, siden det knapt nok finnes noen på konsoll.

 

Om Dragon's Lair hadde kommet ut i dag hadde det sikkert blitt kalt et pek og klikk-eventyr, og det kunne fint blitt kalt et av konsollgenerasjonens beste, så det sier sitt.

Hvorfor tippe på noe sånn haha? Har spilt alt fra Monkey Island og Grim Fandango, til Broken Age og Gabriel Knight. Når det kommer til de moderne spillene i sjangeren har jeg fått med meg det aller meste fra TellTale og spilt samtlige Quantic Dream-spill.

 

Stormannsgalskapen til Cage kan jeg for så vidt si meg enig i. Adam Williams står ikke nevnt som skribent i rulleteksten av en eller annen grunn, men jeg er likevel helt sikker på at han var med på å skrive spillet fordi han har gått ut å sagt det i intervjuer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor David Cage/Quantic Dream fortsatt driver å lager "spill" som dette. De kunne jo med stor fordel bare gått over til å lage CGI-filmer eller serier i stedet, så kunne folk få sett på i fred uten å måtte kverne gjennom en konstant strøm av QTE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor David Cage/Quantic Dream fortsatt driver å lager "spill" som dette. De kunne jo med stor fordel bare gått over til å lage CGI-filmer eller serier i stedet, så kunne folk få sett på i fred uten å måtte kverne gjennom en konstant strøm av QTE.

 

QTE i slike spill er jo det som gjør at du blir engasjert. På en helt anen måte en film hvor du sitter 100% passiv å ser på. Kan ikke sammenlignes overhode. Noe av det teiteste jeg ser er dem som klager på spill som dette etter å ha sittet å sett på hele gjennomspillingen på YouTube. For det første så har dem sittet i timer av tiden sin å sett på det. Og for det andre så opplever dem ikke spillet mer en hva noen gjør ved å se på andre spille hvilke som helst annet spill.

 

Tullinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...