Gå til innhold

Tips til nytt rpg spill


Anbefalte innlegg

Leter etter et nytt spill, rpg.

online eller offline er ikke viktig.

Må være langt der man kan oppgradere char osv.

 

Nevner noen spill jeg har likt i denne sjangeren

 

Fallout

Dark souls

Pillars of eternity

the witcher

Divinity original

wow

the elders scrolls

Diablo

Deus ex.

 

Disse kom jeg på i farten .

Håper på noen gode tips :)

 

pc (laptop ikke så kraftig) eller ps4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pillars of Eternity 2? Divinity: Original Sin 2? ;) Spiller mye Final Fantasy XIV selv, så er lett å anbefale det. Er gratis trial et sted, så skader ikke å prøve. Fikk Battle Chasers: Nightwar til Switch i går, og kan lett anbefale det hvis du liker JRPGs. Ellers kan du jo teste et Dragon Quest eller ni. Elsker den serien. De feks første er til iOS, og veldig lette å spille med touchscreen. Nr 8 er også til iOS, men liker ikke 3D-kameraet der.

Lenke til kommentar

Pillars of Eternity 2? Divinity: Original Sin 2? ;) Spiller mye Final Fantasy XIV selv, så er lett å anbefale det. Er gratis trial et sted, så skader ikke å prøve. Fikk Battle Chasers: Nightwar til Switch i går, og kan lett anbefale det hvis du liker JRPGs. Ellers kan du jo teste et Dragon Quest eller ni. Elsker den serien. De feks første er til iOS, og veldig lette å spille med touchscreen. Nr 8 er også til iOS, men liker ikke 3D-kameraet der.

har så klart spilt 2ern på begge. holder på med runde 2 nå å gjennomføre deadfire

Lenke til kommentar

Har du spilt Tyranny? Det er også fra Obsidian, og minner mye om Pillars of Eternity, ut i fra det jeg har spilt. Som er fint lite, men likevel. Ellers har vi jo Torment: Tides on Numenera. Litt merkelig tittel, men er en spirituell oppfølger til Plancescape: Torment. Er også et rimelig bra spill, men kan kanskje være i tregeste laget for enkelte. Faktisk så tregt at man kan snakke seg ut av det meste. :)

Lenke til kommentar

Har du spilt Tyranny? Det er også fra Obsidian, og minner mye om Pillars of Eternity, ut i fra det jeg har spilt. Som er fint lite, men likevel. Ellers har vi jo Torment: Tides on Numenera. Litt merkelig tittel, men er en spirituell oppfølger til Plancescape: Torment. Er også et rimelig bra spill, men kan kanskje være i tregeste laget for enkelte. Faktisk så tregt at man kan snakke seg ut av det meste. :)

Tyranny så jo spennende ut :)

Lenke til kommentar

I tillegg til Divinity 2 og Pillars of Eternity 2, så vil jeg anbefale Shadowrun: Dragonfall og Expeditions: Viking av nyere rollespill. De er kanskje ikke sååååå nye, men det finnes rett og slett ikke spesielt mange gode nyere rollespill. Du kan jo også prøve spill som er i en litt annen gate (blobbers) enn de du har nevnt her, som Lords of Xulima (turbasert) og Legend of Grimrock 2 (sanntid).

Lenke til kommentar

Liker selv mange av de spillene du har nevnt, så kan absolutt anbefale Dragon Age Origins hvis du ikke har spilt det. Dragon Age inquisition er vel noe som også kan være interessant, har såvidt testet det selv men det har fått gode omtaler.

ja, spilt de og likte de godt :)

Lenke til kommentar

Må det være nylig utgitte spill?
Jeg kan varmt anbefale Neverwinter Nights 1 og Neverwinter Nights 2.

Av disse, er spesielt expansionpackene Hordes of the Underdark(NWN1) og Mask of the Betrayer(NWN2) veldig veldig gode.

Mask of the betrayer er av mine favorittspill

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

 

Har du spilt Tyranny? Det er også fra Obsidian, og minner mye om Pillars of Eternity, ut i fra det jeg har spilt. Som er fint lite, men likevel. Ellers har vi jo Torment: Tides on Numenera. Litt merkelig tittel, men er en spirituell oppfølger til Plancescape: Torment. Er også et rimelig bra spill, men kan kanskje være i tregeste laget for enkelte. Faktisk så tregt at man kan snakke seg ut av det meste. :)

Tyranny så jo spennende ut :)

 

 

Passer jo bra med gratis helg på det da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...