Gå til innhold

SNIKTITT: Razer Blade (2018) Slik er nye Blade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke dette markedet litt døende? Hvis jeg var gamer og ville ha en kraftig "laptop" for spilling, ville jeg antakelig ha foretrukket en Zotak Zbox Magnus 1080 og heller hatt tastaturet og skjermen i samme format, bare uten annen elektronikk. Jeg mener, hvis du tok resten av elektronikken ut av den maskinen og flyttet den ut i sin egen boks, ville du med en gang hatt plass til et mye bedre tastatur, for eksempel.

 

Hvis folk faktisk bruker disse som vanlige laptoper, så er det noe annet. Men hvis man har en hovedsaklig for å reise rundt på LAN-parties, så synes jeg at det burde finnes bedre løsninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er ikke dette markedet litt døende? Hvis jeg var gamer og ville ha en kraftig "laptop" for spilling, ville jeg antakelig ha foretrukket en Zotak Zbox Magnus 1080 og heller hatt tastaturet og skjermen i samme format, bare uten annen elektronikk. Jeg mener, hvis du tok resten av elektronikken ut av den maskinen og flyttet den ut i sin egen boks, ville du med en gang hatt plass til et mye bedre tastatur, for eksempel.

 

Hvis folk faktisk bruker disse som vanlige laptoper, så er det noe annet. Men hvis man har en hovedsaklig for å reise rundt på LAN-parties, så synes jeg at det burde finnes bedre løsninger.

 

Jeg tror denne prøver å treffe et litt annet marked. Det finnes allerede spillbærbare med betydelig bedre tastur og skjerm, jeg tror denne prøver å treffen målgruppen som vil ha en lett og "liten" spillbærbar (jeg er en som kunne tenkt meg noe slikt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...