Gå til innhold

BK: Hurdalsjøen (s/h)


Anbefalte innlegg

Solnedgangen leverte ikke helt som jeg håpte, men en fin kveld ved Hurdalsjøen ble det likevel. Myggen trives i hvert fall med det varme været! Brukte lang tid på å bestemme meg for om farge eller s/h versjon falt mest i smak. Endte tilslutt opp på s/h i dette tilfellet.

 

Nikon D750, 16-35mm, f.9, 8 sek, ISO 100.

 

post-94746-0-44800100-1526985411_thumb.jpg

 

Farge versjon:

 

post-94746-0-34686500-1527014294_thumb.jpg

 

 

 

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et flott kveldsbilde, og jeg er enig i at dette gjorde seg godt is s/h. Bare et lite spørsmål om steinen helt nederst til høyre: det er ett eller annet som får meg til å tro at den er plassert inn etterpå, stemmer det? Overgangen til vannet på venstre side og til steinen bak ser ikke helt naturlig ut, men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Et flott kveldsbilde, og jeg er enig i at dette gjorde seg godt is s/h. Bare et lite spørsmål om steinen helt nederst til høyre: det er ett eller annet som får meg til å tro at den er plassert inn etterpå, stemmer det? Overgangen til vannet på venstre side og til steinen bak ser ikke helt naturlig ut, men jeg kan ta feil.

 

Ingenting er lagt inn i ettertid, og om jeg hadde det ville jeg opplyst om dette. Har faktisk ikke tenkt på det, men når du sier det ser jeg en litt sjenerende "halo" effekt på venstre side av denne stenen, så det skal jeg titte på og se om jeg får gjort noe med. Takk for tilbakemelding :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

Et flott kveldsbilde, og jeg er enig i at dette gjorde seg godt is s/h. Bare et lite spørsmål om steinen helt nederst til høyre: det er ett eller annet som får meg til å tro at den er plassert inn etterpå, stemmer det? Overgangen til vannet på venstre side og til steinen bak ser ikke helt naturlig ut, men jeg kan ta feil.

 

Ingenting er lagt inn i ettertid, og om jeg hadde det ville jeg opplyst om dette. Har faktisk ikke tenkt på det, men når du sier det ser jeg en litt sjenerende "halo" effekt på venstre side av denne stenen, så det skal jeg titte på og se om jeg får gjort noe med. Takk for tilbakemelding :)

 

Ingen stor sak, jeg bare stusset litt over den skarpe kanten på venstre siden av steinen, siden alle andre overganger var så duse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...