Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre henne direkte eller ta det rolig?


Anbefalte innlegg

Det er en jente som jeg har kjent I flere år, men har hatt null kontakt med på ish tre siste åra.

Eneste er at vi har lika bildene til hverandre på face og ig. Så bestemte meg for å sende henne en melding. Litt frem og tilbake med meldinger og så stoppa det...

 

Kjørte henne til fest I helga og når jeg da møtte henne så sa hun ting som; det var lenge siden, så hyggelig å se deg igjen. Behøver ikke å bety så veldig mye, men var nok til at det begynner å surre I hode mitt.

Det jeg lurer på er; burde jeg sende en melding til og ta ting som det kommer eller gå litt mer direkte og be henne ut eller på middag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun kan ha lest meldinga i notifikasjonsfeltet og tenkt "shit, han vil jeg gjerne ut med!!! Jeg venter med å svare til jeg sitter uforstyrra og i ro sånn at jeg får skrevet et bra svar som ikke virker for desperat og gir meg sosial verdi - samtidig som jeg signaliserer interesse". Hun kan også ha tenkt: "jeg venter litt med å svare sånn at jeg fremstår som viktig og han bare får enda mer lyst på meg mens han sitter der og ser at jeg er aktiv uten å ha svart".

 

Et par alternative hypoteser ;)

Endret av Bjarnemann
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hun har ikke lest meldinga enda.

 

 

 

Hvor ofte pleier dere å prates sånn ellers? Jeg ville ikke lagt for mye inn i det enda. Slapp av og gjør noe annet enn å sitte og ruge.

 

ikke mye...gjorde mye før

 

Hun kan ha lest meldinga i notifikasjonsfeltet og tenkt "shit, han vil jeg gjerne ut med!!! Jeg venter med å svare til jeg sitter uforstyrra og i ro sånn at jeg får skrevet et bra svar som ikke virker for desperat og gir meg sosial verdi - samtidig som jeg signaliserer interesse". Hun kan også ha tenkt: "jeg venter litt med å svare sånn at jeg fremstår som viktig og han bare får enda mer lyst på meg mens han sitter der og ser at jeg er aktiv uten å ha svart".

 

Et par alternative hypoteser ;)

er en mulighet, men kan også la vær fordi hun ikke har lyst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...