Gå til innhold

Nå kan du strømme hele Steam-biblioteket ditt rett til mobilen eller nettbrettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye RAM, hvilke krefter på CPU/APU og lagring kreves på nettbrettet?

 

Kan en forvente at dette vil fungere via 4G/5G en gang inn i framtiden?

 

Håper virkelig det vil støtte 4G/5G i framtiden, å ikke minst mer enn bare streaming over felles nettverk :-) Kult å kunne spille alt jeg har i Steam biblioteket fra hvor som helst bare det er god nok god nok wifi/hastighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvor mye RAM, hvilke krefter på CPU/APU og lagring kreves på nettbrettet?

 

Kan en forvente at dette vil fungere via 4G/5G en gang inn i framtiden?

 

virker nok ikke over nettet vil jeg tro, men man kan sikkert hacke seg til med hamachi tror jeg

Lenke til kommentar

Egen PC

Takk. :)

 

virker nok ikke over nettet vil jeg tro, men man kan sikkert hacke seg til med hamachi tror jeg

 

Hamachi blir vel alt for tregt? Det fungerer vel bedre å sette opp VPN på hjemmenettet for så å koble seg til gjennom den.

Lenke til kommentar

«Nå kan du spille....» Nei, du kan IKKE det nå. Det er ikke tilgjengelig enda. Og det er enda ikke satt dato for dette.

 

Som RRhoads skriver så er det tilgjengelig allerede, vet ikke hvorfor du mener det ikke er det.

Jeg testet dette litt i helga med både mobil og nettbrett og synes det fungerte utmerket. En grunn til å bruke det hjemme er forresten å kunne sitte ute på verandaen i sola og spille, med alt av innstillinger skrudd opp til max og allikevel ha 60 (eller mer) fps :D

Lenke til kommentar

«Nå kan du spille....» Nei, du kan IKKE det nå. Det er ikke tilgjengelig enda. Og det er enda ikke satt dato for dette.

 

Det var rart, for jeg spilte Witcher 3 og Inside på tv'en via Nvidia Shield og Steam Link for to dager siden. Fungerte langt bedre enn tidligere erfaringer med Nvidia sin løsning.

 

Har ikke testet på mobilen, men spent på om det egner seg til å spille noe særlig med touch. Kan jo også synke opp PS4 kontroller til mobilen, men da kan jeg like greit bruke Shield tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...