anon12234 Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 (endret) hei, jeg har netopp motatt mitt PC 9800pro gfx kort, jeg pakka d inn i pcn og innstallerte de nyeste catalyst driverene, allt virket supert, men neste dag da jeg skrudde på pc'n og skulle kjøre 3dmark så oppdaget jeg grafikkfeil som ligner litt på artifacts, kortet er ikke klokka i d hele tatt, alle innstilligner er helt orginale.....det er små hvite bokser i grafikken, jeg får også noen små "sjakkbrett" på skjermen............. har hatt samme problem med et 9800se kort tidligere, men med mx440 kortet så funker allt helt fint......... kan det være noe galt med agp porten? noen som vet av noe annet som kan være feil? noen som har hatt lignende feil? Min hw: Abit nf7 v2.0 xp2500@3200 512 pc2100@300mhz Takk for alle svar.... Endret 14. desember 2003 av Henrik2k
Jakartabebopp Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 er du sikker på at kortet ikke for varmt? kan jo hende .. sjekk vifta, også .. mange som har klagd på vifter som fusker, stopper eller ikke fungerer skikklig fra PC .. *thumbs up*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå