Gå til innhold

YouTube lanserer strømmetjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..som ingen noen sinne vil bruke

 

Hopper glatt over fra Apple Music og hit dersom det gir musikk og reklamefri youtube, noe spesielt værre enn AM skal du forøvrig lete lenge etter. Brukes kun fordi det passer seg med en haug Apple produkter ellers.

Lenke til kommentar

 

..som ingen noen sinne vil bruke

 

Hopper glatt over fra Apple Music og hit dersom det gir musikk og reklamefri youtube, noe spesielt værre enn AM skal du forøvrig lete lenge etter. Brukes kun fordi det passer seg med en haug Apple produkter ellers.

Det gjør det ja, lurer dog på hvordan de evnt skal kombinere appene?
Lenke til kommentar

Det gjør det ja, lurer dog på hvordan de evnt skal kombinere appene?

 

Muligens et rødt kryss i YouTube hvis man ikke abonnerer. Kanskje musikkdelen finnes under en knapp på YouTube.

Vi får se, jeg har allerede jukset til meg YouTube Red, og har nå 3 apper, YouTube, YouTube Music og Google Play Music

Lenke til kommentar

attt folk i det heletatt vil bruke overvåkingstjenesten Google til noe som helst er meg en gåte, men for all del folk er jo intelligente nok til å fortsette å bruke Facebook. :)

Folk "betaler" google for å bruke produktene deres ved å bli overvåket. For mange, inkludert meg er det forsåvidt greit. Tjenestene de har fungerer kjempebra, de fleste er uten annonser, alle appene og tjenestene funker sammen og gjør rett og slett livet til folk enklere. Da synes jeg at å bli litt overvåket er verdt det. Skjønner godt at det ikke er for alle, spesielt når noen nesten pisser på seg så fort de hører ordet "overvåking".

 

Du kan kalle folk så lite intelligent du bare vil, men mange bryr seg rett og slett ikke. De kan fint samle litt data, man får tross alt veldig mye igjen for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...