Gå til innhold

Se Rage 2 i aksjon for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var vel en av få som virkelig likte Rage og som har runna det flere ganger, først og fremst pga ID Softwares overlegne våpenfølelse. Det kan se ut til at de har gått for mer variasjon, mer action og ikke minst en full open world hvorav 1`ern var mer styrt og delt opp i områder du ikke kunne reise imellom.

 

Personlig likte jeg den litt dystre øde greia ifra Rage, men det fungerer sikkert bra med litt Just Cause og Borderlands in the mix også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Første Rage var vel ett av de dårligere spillene det 10 året. I alle fall for de som spiller på PC. Følg den stien, scriptet her og scriptet der. Ingen klar sjanger imo. Veldig lite engasjerende, veldig gjentagende. Husket jeg gledet meg enormt og ble helt vanvittig skuffet. Minner litt om Mad Max spillet bortsett fra at det var ganske gøy og ganske langt. Sikkert mange som synes det er morro på konsoll uten noen utfordinger.

Lenke til kommentar

Sikkert ikkje umulig sia det kom ut det 12'te året. For min egen del venta eg til det 13'ande året før eg spilte det. Syns det var snadder setting og ganske så moro.

 

Blir moro å sjekke ut om Rage2 topper kransekaka inna sjangeren. Vil gjerne ha coop og. Faktisk eit spill eg ikkje hadde på lista, så nå er det bare å håpe at PSp og XOx blir utnytta maks. :)

Lenke til kommentar

Mad Max var vel third person og halve moroa med Rage var jo den gode våpenfølelsen i first pers så eneste disse to spill hadde til felles var vel en post apoc settingen.

 

Håper de gjør litt mer ut av RPG biten enn ID Software med Rage sist og Avalanche gjorde med Mad Max, klar for litt mer perk points denne gangen :)

Lenke til kommentar

@Thoto79 Ang Mad Max, tror ikke det er tredje person perspektivet Buddy hintet til, jeg tror han mener stemningen i det spillet. Feks hvordan en ørken oppleves i Mad Max er helt fantastisk, de traff maks med lyd og gfx. For meg så var stemningen så bra at jeg lett kunne overse diverse mindre problem i spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...