Gå til innhold

Denne mobilen har skikkelig heldekkende skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Styr unna iPhone, de gir ikke siste Android oppdatering.

 

Har aldri helt forstått det oppdaterings maniet.

 

For det første, vet du ikke hva en oppdatering vil bringe.

For det andre, kjøper en ikke en telefon idag før hva den muligens kanskje har en sjangs for å være imorgen.

 

Tullete spør du meg.

Endret av keramikklampe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Styr unna iPhone, de gir ikke siste Android oppdatering.

 

Har aldri helt forstått det oppdaterings maniet.

 

For det første, vet du ikke hva en oppdatering vil bringe.

For det andre, kjøper en ikke en telefon idag før hva den muligens kanskje har en sjangs for å være imorgen.

 

Tullete spør du meg.

hæ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Styr unna iPhone, de gir ikke siste Android oppdatering.

 

Har aldri helt forstått det oppdaterings maniet.

 

For det første, vet du ikke hva en oppdatering vil bringe.

For det andre, kjøper en ikke en telefon idag før hva den muligens kanskje har en sjangs for å være imorgen.

 

Tullete spør du meg.

 

Sikkerhetsoppdateringer er ganske vesentlig for mange. Når det er sagt så kommer det som en del av neste revisjon av Google's tredjeparts leverandøravtaler. Så om ikke denne så vil ihvertfall fremtidige modeller være pålagt å etterfølge med sikkerhetsoppdateringer i x år fremover
Lenke til kommentar

Styr unna iPhone, de gir ikke siste Android oppdatering.

 

Har aldri helt forstått det oppdaterings maniet.

 

For det første, vet du ikke hva en oppdatering vil bringe.

For det andre, kjøper en ikke en telefon idag før hva den muligens kanskje har en sjangs for å være imorgen.

 

Tullete spør du meg.

 

Når jeg har ventet i 4-6 måneder på en android oppdatering vet jeg veldig godt hva den vil bringe. Og tviler også på at de fleste kjøper telefon "med hva den muligens vil være i morgen", men det handler om at man vil ha et produkt som kontinuerlig oppdateres, enten av sikkerhetsmessige grunner eller barnesykdommer. Tullete kommentar spør du meg, er ikke mye å be om.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper telefoner jeg vet blir oppdaterte med nye androidversjoner innen rimelig tid.

Det har noe med at jeg liker å ha tilgang til de seneste softwareløsningene, men jeg kjøper ikke ny telefon hvert år. Ei heller hvert andre år.

 

Avsporing fra artikkelens tema.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Styr unna Lenovo, de slipper ut en telefon men gir aldri noen oppdateringer i ettertid.

 

Hva ska jeg med uppdateringen til?

 

Har en Lenovo p2 å batteriet er konge!

Prøv å bruke Windows 10 i 2 år uten oppdatering, så vil du oppdage hvorfor oppdatering er så viktig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...