Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Køsystem for og joine server burde komme så fort som mulig. Å sitte og spamme refresh i 15-30minutter før det åpner seg en plass er håpløst. De må også få fikset bugs som sagt og gjerne lage litt bedre animasjoner på dødfall etc. når man tørster ihjel så blir man plutelig delt i 2 eller mister begge beina etc. ser skikkelig dumt ut.

Aldri vært no fan av survival spill men Conan exiles er faktisk veldig morro.

Men for og få en virkelig wow effekten burde de nå som de har tjent en god del på spillet lagd en skikkelig story til det også. gjerne som dlc for et par hundre kroner. Merge rpg/survival sjangeren hadde vært kult.

Lenke til kommentar

Køsystem for og joine server burde komme så fort som mulig. Å sitte og spamme refresh i 15-30minutter før det åpner seg en plass er håpløst. De må også få fikset bugs som sagt og gjerne lage litt bedre animasjoner på dødfall etc. når man tørster ihjel så blir man plutelig delt i 2 eller mister begge beina etc. ser skikkelig dumt ut.

Aldri vært no fan av survival spill men Conan exiles er faktisk veldig morro.

Men for og få en virkelig wow effekten burde de nå som de har tjent en god del på spillet lagd en skikkelig story til det også. gjerne som dlc for et par hundre kroner. Merge rpg/survival sjangeren hadde vært kult.

 

Du får prøve å forlate området, du kan faktisk fullføre Conan Exile ved å fjerne bracelet du har i håndleddet.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke når dem bruker så mye tid på å lage en fantastisk verden og byggesystem, hvorfor ikke bruke litt mer tid på å finpusse combat? Vært utrolig kult om dette hadde hatt Dark Souls type combat. Ikke noe RPG lock on system. 

Er det ikke dark souls combaten ligner mest på da? heavy, lights, dodge, block osv, dark souls har da også tilsvarende lock on?

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke når dem bruker så mye tid på å lage en fantastisk verden og byggesystem, hvorfor ikke bruke litt mer tid på å finpusse combat? Vært utrolig kult om dette hadde hatt Dark Souls type combat. Ikke noe RPG lock on system. 

Er det ikke dark souls combaten ligner mest på da? heavy, lights, dodge, block osv, dark souls har da også tilsvarende lock on?

Utifra filmer så det så statisk ut men kanskje dem har endret det. Får vel sjekke ut noe streams.

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke når dem bruker så mye tid på å lage en fantastisk verden og byggesystem, hvorfor ikke bruke litt mer tid på å finpusse combat? Vært utrolig kult om dette hadde hatt Dark Souls type combat. Ikke noe RPG lock on system. 

Er det ikke dark souls combaten ligner mest på da? heavy, lights, dodge, block osv, dark souls har da også tilsvarende lock on?

Utifra filmer så det så statisk ut men kanskje dem har endret det. Får vel sjekke ut noe streams.

dersom du tenker på det gamle combatsystemet så er jeg enig i at det var dårlig. det nye systemet kom jo litt før launch, så de har jobbet med det.

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke når dem bruker så mye tid på å lage en fantastisk verden og byggesystem, hvorfor ikke bruke litt mer tid på å finpusse combat? Vært utrolig kult om dette hadde hatt Dark Souls type combat. Ikke noe RPG lock on system. 

Er det ikke dark souls combaten ligner mest på da? heavy, lights, dodge, block osv, dark souls har da også tilsvarende lock on?

Utifra filmer så det så statisk ut men kanskje dem har endret det. Får vel sjekke ut noe streams.

 

 

Det var early access combat mode, det er forandret helt nå.

Lenke til kommentar

 

 


Skjønner ikke når dem bruker så mye tid på å lage en fantastisk verden og byggesystem, hvorfor ikke bruke litt mer tid på å finpusse combat? Vært utrolig kult om dette hadde hatt Dark Souls type combat. Ikke noe RPG lock on system.

Kampsystemet er elendig, rett og slett. Føles som du står og slår i lufta. Har i tillegg ramla rett gjennom vegger, gulv og trapper en drøss ganger. Utrulig å gi et spill som trenger patcher i fleng 7/10

Endret av Uderzo
Flettet 2 innlegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testet release versjonen og jeg syntes de har kommet skuffende kort sammenlignet med tidlig early-access. De har fått gjort om på combat, men det føles fremdeles utrolig clunky og det føles som du slår i lufta og ikke på noe. Bevegelser og animasjoner er tidvis veldig glitchy og helt essensielle ting som har vært dårlig fra starten er fremdeles ikke forbedret sånn som at monstre og AI er helt elendig dårlig. Noe av det svakeste jeg har sett i nyere tid. Krokodiller og hva enn det er går mer eller mindre i en rett linje mot deg, de har tilsynelatende ingen fornuftig integrasjon med terrenget, de føles rett og slett ut som mobs fra et MMO fra tidlig 2000. Helt blottet for noe logikk eller noe, du har bare en aggro-range og så fort du er innenfor denne så går de bare rett på deg uten mål og mening og så fort du kommer deg akkurat utenfor aggro-range så snur de på flekken og går i en rett linje tilbake til der de opprinnelig var. Dette gjelder jo samtlige fiender i spillet virker det som, noe som gjør at de nesten burde fjernet disse og bare hatt PvP da disse fremstår såpass dårlig at det trekker ned hele helhetsinntrykket av spillet.

 

Det virker som det meste av fokus har vært på å legge til mer innhold, fremfor å faktisk finpusse på det som er der? Det føler jeg blir et temmelig stort problem når det som allerede ligger i bunn, altså selve fundamentet fremdeles føles som det tidvis er på alphastadiet i utviklingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har såpass mange timer i spillet at det kan føles som jeg ikke har gjort noe annet. Og kan trygt si spillet har blitt mye bedre den siste tiden.

Men det trengs en god del finpuss til. Er langt i fra noen gamebreak bugs. Nå har jeg aldri problemer å komme meg inn på serveren jeg spiller på, men kan skjønne at det kan irritere spillere.

Krysser fingrene for at Funcom nå ikke stikker fra dette spillet, men fortsetter og patche og tilføre diverse som biomes, gear osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes CE er utrolig morsomt. Combat funker og crafting også. Bratt læringskurve, men føles annerledes enn annet jeg har spillt på playstation. Uansett, har jeg bare noen timer i Hyboria så har ikke sett noe til buggene folk skriver om. Synes spillet burde fått 8, men det er kanskje fordi jeg er så barnslig at tanken på å løpe naken rundt med øks for å fange slaver høres veldig underholdene ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...