Gå til innhold

Fra onsdag kan du spille begynnelsen på Divinity: Original Sin 2 på Xbox One gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte dette på pc i 2 timer da var det bare å fjerne hele spille sinsykt kjedlig syntes jeg det var !

Da er Pillars of Eternity bedre!

 

Slike spill kan ikke dømmes etter 2 timer. Pillars er også bra, men i mine øyne når det ikke i nærheten av DoS2. 

 

Etter min mening årets spill i fjor, og et av de mest undervurderte spillene på mange år. Hadde fortjent enda mer oppmerksomhet enn det fikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte dette på pc i 2 timer da var det bare å fjerne hele spille sinsykt kjedlig syntes jeg det var !

Da er Pillars of Eternity bedre!

 

Samme her. Tror jeg avinstallerte det 2-3 gang før jeg tvang meg gjennom de første 3-4 timene og endte opp med å være en av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Jeg liker ikke RPG og kan ikke fordra turbasert kampsystem men spillet der snudde meg. Gi det en sjanse! Anbefales

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spilte dette på pc i 2 timer da var det bare å fjerne hele spille sinsykt kjedlig syntes jeg det var !

Da er Pillars of Eternity bedre!

 

Slike spill kan ikke dømmes etter 2 timer. Pillars er også bra, men i mine øyne når det ikke i nærheten av DoS2. 

 

Etter min mening årets spill i fjor, og et av de mest undervurderte spillene på mange år. Hadde fortjent enda mer oppmerksomhet enn det fikk.

Det tok meg faktisk 13 timer før jeg virkelig ble interessert i fortellingen. Og før det var det bare å utforske den første øyen, loote alt, spesialisere gruppen min.

 

Hadde jeg dømt det etter 2 timer hadde jeg ikke vært like interessert.

Synes også dette spillet er mye bedre enn det forrige.

Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har med dette spillet, og det forrige, er at det er veldig vanskelig i classic mode, som liksom skal være normal. For meg er classic mode egentlig hard eller høyere. Jeg hadde masse problemer og brukte mange forsøk på flere kamper, og siden det er så utrolig mange kamper så var det like før jeg ga opp. Så føler jeg nesten at man MÅ starte med en dedikert healer, hvis ikke så kom jeg meg ikke videre.

 

Så jeg spiller det i exploration mode, det er noen ganger for lett, andre ganger litt vanskelig. Men jeg føler det egentlig burde vært en vanskelighetsgrad imellom exploration og classic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...