Gå til innhold

Hvordan skjule kommentarene mine for venner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luske_Ludvig Ja du har et poeng, men også litt skuffende å måtte bruke en falsk konto med et tilfeldig navn allikevel.

 

Smultring77 Enig. For eksempel fant jeg ut at over 4 av mine venner fant ut hva jeg skrev nettopp, alltid litt flaut og ubehagelig. Kjipt å bruke Facebook egentlig når det må være KGB overvåking

Lenke til kommentar

Luske_Ludvig Ja du har et poeng, men også litt skuffende å måtte bruke en falsk konto med et tilfeldig navn allikevel.

 

Smultring77 Enig. For eksempel fant jeg ut at over 4 av mine venner fant ut hva jeg skrev nettopp, alltid litt flaut og ubehagelig. Kjipt å bruke Facebook egentlig når det må være KGB overvåking

 

 

japp. ikke at det er så hemmelig det jeg skriver, men om jeg skriver en debatt, så TRENGER ikke alltid svigermor, kompis, kollegaer, kjerringen og naboen få det opp øverst i feeden.

Lenke til kommentar

Du kan i det minste skjule det for de du selv vil. Når du skirver kommentar etc, skal det være en knapp like nedenfor feltet der du skriver med "Venner" på. Klikk på den og der kan du velge hvem som skal se kommentaren din.

Åh? Jeg finner ikke det. Har du screenshot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...