Gå til innhold

TEST: AVA P80 Master


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Høytrykksspyleren og tilbehøret er utviklet fra bunnen av i Bergen.

 

Artig å se at det finnes folk som prøver å starte noe nytt, også i Norge. Og i Bergen finnes det jo mange som har peiling på vann i større mengder.

 

Men når er det er sagt Morten.... Sitt nå ikke der og lat deg på en himmelfartsdag! På prisjakt.no så har ingen fylt ut spesifikasjoner for denne høytrykksspyleren. Jeg skulle gjort det sjøl, men jeg har jo ikke filla peiling på hva maskina deres er god for. :)

 

Når vil vidunderet dukke opp på den svenske siden av grensa? Virker jo som en ypperlig ting å harryhandle.

Lenke til kommentar

Så langt det lar seg gjøre handler jeg alltid lokale produkter. Var nesten ute og kjøpte høytrykkspyler i går, men fant ikke den jeg var ute etter. (Nilfisk E 145.3-10H X-TR)

 

Når jeg i dag finner en norsk testvinner som attpåtil har kontoret sitt i Bergen blir dette en nobrainer for meg! Selv om jeg synes 6000 er stivt for en slik maskin.....?

 

 

@ Morten Torlei: Hjemmesiden deres virker ikke skikkelig på min iPhone 7.

 

Trond

Endret av Taire
Lenke til kommentar

Her får man tak i den.

https://bilpleiekongen.no/produkt/ava-p80-master-hoytrykkspyler/

 

Har hatt lyst på denne en stund..

Anbefaler en god shampoo til skum Chemical Guys har gode, bruker selv Super X Shampo fra Würth. henger som bare rakkern og inneholder voks :)

 

Ville heller kjøpt den hos handylife. Fant P80'en 1000 kroner billigere enn prisen til bilpleiekongen. https://www.handylife.no/product-page/ava-p80-master-vaskepakke

Lenke til kommentar

 

 

 

Høytrykksspyleren og tilbehøret er utviklet fra bunnen av i Bergen.

 

Artig å se at det finnes folk som prøver å starte noe nytt, også i Norge. Og i Bergen finnes det jo mange som har peiling på vann i større mengder.

 

Men når er det er sagt Morten.... Sitt nå ikke der og lat deg på en himmelfartsdag! På prisjakt.no så har ingen fylt ut spesifikasjoner for denne høytrykksspyleren. Jeg skulle gjort det sjøl, men jeg har jo ikke filla peiling på hva maskina deres er god for. :)

 

Når vil vidunderet dukke opp på den svenske siden av grensa? Virker jo som en ypperlig ting å harryhandle.

 

 

Takk for tipset, da er Prisjakt blitt oppdatert :-)

Det kommer nok noen svenske butikker utover våren, følge med på hjemmesiden vår for oppdateringer:

https://www.discoverava.com/forhandlere

 

Mvh Morten

Lenke til kommentar

Så langt det lar seg gjøre handler jeg alltid lokale produkter. Var nesten ute og kjøpte høytrykkspyler i går, men fant ikke den jeg var ute etter. (Nilfisk E 145.3-10H X-TR)

 

Når jeg i dag finner en norsk testvinner som attpåtil har kontoret sitt i Bergen blir dette en nobrainer for meg! Selv om jeg synes 6000 er stivt for en slik maskin.....

 

 

@ Morten Torlei: Hjemmesiden deres virker ikke skikkelig på min iPhone 7.

 

Trond

 

Hei Trond,

 

Hvis du vil ha en maskin som tilsvarer 145 baren til Nilfisk, velger du AVA P60 Master, som har 145 bar / 500 liter. Der slipper du trolig unna med ca 4000 kroner.

Skal se nærmere på Iphone/nettbrett visningen som ikke er helt oppegående...

 

Hilsen Morten Torlei, AVA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...