Gå til innhold

ANMELDELSE: SteelSeries Arctis Pro Wireless og SteelSeries Arctis Pro med GameDAC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikker en bra test,men jeg forstår ikke hva som blir skrevet der :(

Gi meg de ordene eller setningene du ikke skjønner så skal jeg personlig oversette for deg. Så lærer du noe nytt, og du er bedre rustet til neste artikkel fra Mikkjell ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Det er sikker en bra test,men jeg forstår ikke hva som blir skrevet der :(

Gi meg de ordene eller setningene du ikke skjønner så skal jeg personlig oversette for deg. Så lærer du noe nytt, og du er bedre rustet til neste artikkel fra Mikkjell

 

hei takk for tilbudet men det er generell nynorsk jeg ikke skjønner, sikkert fordi jeg er fra Danmark ;) 

Lenke til kommentar

Selvom jeg aldri likte nynorsk på skolen, og mang en gang forbannet Ivar Aasen synes jeg det er forfriskende å lese artikler på gamer der skribent skriver på sin dialekt. Jeg bedømmer artiklene utifra innholdet, og dette synes jeg var god kvalitet. Kudos, godt skrevet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har i grunn gitt opp "gamer headsets". Men tok en sjangs da nysgjerrigheten bikket over for noen mnd. siden og bestilte meg ett par Audeze Mobius hodetelefoner. 

 

Så får man se om det bare er en haug med gimmick piss, glansbilder og annet fjas. Håper dere tar dere råd/tid til å få en omtale av dette med tiden :) Ellers er det jo hyggelig å se klokker som utfordrer Astro. 

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det er sikker en bra test,men jeg forstår ikke hva som blir skrevet der :(

Gi meg de ordene eller setningene du ikke skjønner så skal jeg personlig oversette for deg. Så lærer du noe nytt, og du er bedre rustet til neste artikkel fra Mikkjell

 

hei takk for tilbudet men det er generell nynorsk jeg ikke skjønner, sikkert fordi jeg er fra Danmark ;)

 

 

La meg presentere vår test av SteelSeries Artic Pro på dansk

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Det er sikker en bra test,men jeg forstår ikke hva som blir skrevet der :(

Gi meg de ordene eller setningene du ikke skjønner så skal jeg personlig oversette for deg. Så lærer du noe nytt, og du er bedre rustet til neste artikkel fra Mikkjell ?

Skriv på Bokmål så er jeg sikker på at de aller fleste vil slutte å klage på språk. Jeg kan også lese svensk men er mye enklere å lese norsk. Litt av det samme her, blir rett og slett et "ork" for mange (meg inkludert)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skriv på Bokmål så er jeg sikker på at de aller fleste vil slutte å klage på språk. Jeg kan også lese svensk men er mye enklere å lese norsk. Litt av det samme her, blir rett og slett et "ork" for mange (meg inkludert)

 

 

Det er helt i orden for oss at du ikke behersker nynorsk så godt. Det betyr ikke at det er et ork "for mange" slik du beskriver det. Vi har hatt nynorsk på Gamer.no siden 2001, og har ingen planer om å slutte med det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Skriv på Bokmål så er jeg sikker på at de aller fleste vil slutte å klage på språk. Jeg kan også lese svensk men er mye enklere å lese norsk. Litt av det samme her, blir rett og slett et "ork" for mange (meg inkludert)

 

 

Det er helt i orden for oss at du ikke behersker nynorsk så godt. Det betyr ikke at det er et ork "for mange" slik du beskriver det. Vi har hatt nynorsk på Gamer.no siden 2001, og har ingen planer om å slutte med det.

la ikke merke til at det var nynorsk før jeg så at mange kommenterte på det i kommentarene xd

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har i grunn gitt opp "gamer headsets". Men tok en sjangs da nysgjerrigheten bikket over for noen mnd. siden og bestilte meg ett par Audeze Mobius hodetelefoner. 

 

Så får man se om det bare er en haug med gimmick piss, glansbilder og annet fjas. Håper dere tar dere råd/tid til å få en omtale av dette med tiden :) Ellers er det jo hyggelig å se klokker som utfordrer Astro. 

 

Kjøpte du ifra nettsiden eller Norsk levrandør ?

Lenke til kommentar

 

Skriv på Bokmål så er jeg sikker på at de aller fleste vil slutte å klage på språk. Jeg kan også lese svensk men er mye enklere å lese norsk. Litt av det samme her, blir rett og slett et "ork" for mange (meg inkludert)

 

 

Det er helt i orden for oss at du ikke behersker nynorsk så godt. Det betyr ikke at det er et ork "for mange" slik du beskriver det. Vi har hatt nynorsk på Gamer.no siden 2001, og har ingen planer om å slutte med det.

 

 

Nei dere velger jo selvfølgelig selv hvordan dere tar imot tilbake meldinger. Dere sitter jo også på en del info som antall visninger osv men dette vet dere nokk best selv.

 

At du benekter at det er et ork for mange tror jeg er feil, for det er ikke første gangen denne diskusjonen kommer opp. Det er deres side, så gjør det som er best for dere, Men jeg og "noen få andre" velger å ikke åpne artikler som er skrevet på nynorsk :)

 

Finnes nokk av sider som skirver om slikt, og jeg personlig velger heller å lese engelsk enn nynorsk :)

 

Men jeg skal ikke  diskutere dette lengre, for dette er vel noe off topic. 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

 

Slo til på den indiegogo kampanjen og kraftig redusert pris :)

Da synes jeg du skal kjøre ut en review når du har fått den!

 

Sitter selv med HyperX Cloud Alpha som jeg er relativt fornøyd med så langt.

 

 

 

Det må gå fint :) Jeg hadde faktisk Cloud Alpha inne til test noen dager før jeg falt til ro med ett sett Beyerdynamic DT 770 Pro 80ohm+boom mic og ett internt Sound BlasterX AE5 lydkort, bedre lyd i spill med klokker har jeg aldri hatt før, veldig behagelig lydbilde :) Når det er sagt så var Cloud Alpha klokkene særdeles overraske gode de også for prisen. Det er ett enkelt stereo gamer headsett uten alt det jalla bling greiene man får kastet etter seg i dag. Veldig behagelig i bruk også .

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...