Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kort snakker vi om? Egentlig høres et kort overlevelses-/bybyggespill ganske perfekt ut. Har nok av spill som tar mange titalls timer å spille igjennom :)

Jeg er litt usikker på hvor lang tid jeg brukte på den første kampanjen, men GOG sier 23 timer. Dette er inkludert pauser hvor jeg har spist middag osv. Det er foreløpig tre kampanjer i spillet, og en fjerde skal være på vei.

 

 

Liker du spill i denne denne sjangeren, så er Surviving Mars også et godt valg.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Hvor kort snakker vi om? Egentlig høres et kort overlevelses-/bybyggespill ganske perfekt ut. Har nok av spill som tar mange titalls timer å spille igjennom :)

Om det er første gang du spiller kan 1 scenario ta cirka 3-4 timer med å lære seg litt.

 

Men etter du har forståt systemet blir det mye "stopp og spill på raskeste" som gjør at det går mye fortere på en måte som gammle settler spill og F12.

 

---

 

Det er 3 scenario enda og mer er lovet.

 

Første handler om å overleve og er mest for en historie om å håndtere og balansere samfunnet på en eller annen måte før du må overleve en stor storm.

 

tok meg cirka 3 timer første gang.

 

---

 

Andre gjorde jeg på cirka 2-3 timer, men er mer fokusert på at du skal bruke store roboter til arbeid og må leike litt "min/max" siden du har ikkje så mange folk. samtidig du må holde varmen på 3 reservar med frø som du feiler om fryser for lenge.

 

---

 

Tredje scenario er fokusert veldig på at du må ta vare på veldig mye folk men du har mindre bygge plass og ressurser, dermed får du også besøk av noen du "stjal" generatoren fra som du må håndtere.

 

---

 

Var gjennom alle etter cirka 7-8 timer på normal.

 

Men kan seie at prøvde det igjen på hard og det var nå frostpunk blei virklig survival. Kan faktisk anbefale dette spille sterkt om folk ser etter en utfordring på hard.

 

 

På steam klokket jeg rundt 19 timer til slutt. for cirka 207 kr vil jeg seie det var verdt det. Spesielt når det skal komme mer.

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...