Gå til innhold

Dette er LG G7 ThinQ – selskapets nyeste toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller Nokia

LG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer.

 

https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/

 

"Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige."

Lenke til kommentar

 

Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller Nokia

LG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer.

 

https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/

 

"Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige."

Min HTC U11 fikk Android 8 leeenge før for eksempel Samsung, så det der får jeg ikke til å stemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller Nokia

LG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer.

 

https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/

 

"Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige."

Min HTC U11 fikk Android 8 leeenge før for eksempel Samsung, så det der får jeg ikke til å stemme.

Min oneplus 5t fikk 8.0 oppdatering lenge før samsung fikk den og på mandag fikk jeg 8.1 oppdatering. Bare tull det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller Nokia

LG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer.

 

https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/

 

"Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige."

 

Min oneplus 5t fikk 8.0 oppdatering lenge før samsung fikk den og på mandag fikk jeg 8.1 oppdatering. Bare tull det der.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor android selskaper absolutt skal følge trenden med denne leppa.. i det minste gjør som iPhone å bruk hele bunnen av mobilen visst de absolutt skal ha en leppe oppe! Hele leppe konseptet er i mitt øye helt unødvendig visst de lager en stor leppe nede å ??

Lenke til kommentar

 

 

Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller Nokia

LG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer.

 

https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/

 

"Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige."

Min HTC U11 fikk Android 8 leeenge før for eksempel Samsung, så det der får jeg ikke til å stemme.

 

 

HTC har stort sett alltid vært raskere enn de fleste, så dette stemmer nok ikke, som flere også melder.

 

Etter 3 år som storfornøyd bruker av LG G4, blir dette kjøp ja :)

 

Kjøpte nettopp LG V30 på "Green Day"-salg. Til 5550, langt under hva den kostet som ny. Selv kjøper jeg ikke telefoner til 10K+. Den dyreste var nok HTC One (M7) som kostet ca 6700,- på kjøpstidspunktet. Den ble erstattet av LG G4, som nå blir erstattet av V30.

 

Minst fornøyd med HTC var batteritiden, som var elendig. Var hovedregelen at jeg måtte lade med batteribank i løpet av kvelden, ihvertfall så lenge man ville ha 4G på som standard. Kameraet var heller ikke direkte godt, men absolutt ikke dårlig. Alt annet var helt fint på den.

 

LG G4 har egentlig vært en knalltelefon på det meste, men dessverre så begynner 32 GB å bli lite, selv når man har stort minnekort i. At endel utviklere av apper til Android ikke tillater å flytte appen til minnekort, og for de som tillater det, så blir appene ved ved oppdateringer flyttet tilbake til internminnet. Ikke bra,og enda mindre bra at man ikke kan merke flere apper på samme tid, for åflytte de i en bolk, men må flytte en og en.

 

Har forøvrig oppgradert ene dekselet til å inneholde QI-lader i tillegg til NFC, så nå kan den lades trådløst. Ingenting av endringen er synlig fra utsiden, siden den har avtagbart deksel, og derved mulighet til å bytte batteri også om man foretrekker det over å dra med seg batteribank.

Lenke til kommentar

Hadde heller ville hatt oled, selv med lavere oppløsning

Fordi LG sammen med Samsung er de to store skjermprodusentene i verden. Og LG velger selvfølgelig LG skjermer. Og deres OLED skjermer har litt problemer (som Pixel 2XL viser) og de "kan ikke" kjøpe fra Samsung, derfor LCD.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...