Gå til innhold

Nå er det ikke lenge til vi får se Cyberpunk 2077


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QB4VTZbn

De virker som de beste spillene i senere år typisk kommer fra Øst-Europa og Russland: STALKER, Metro, Escape From Tarkov, The Witcher, Kingdom Come Deliverance osv.

Disse spillene, i motsetning til de store kommersielle vestlige spillselskapene, driver ikke med utnytting av sine kunder (micro-transactions, loot boxes osv.), bedriver ikke politisk korrekt propaganda med krampaktig/påtvungen "mangfold", og har generelt sett et mer voksent og raffinert spillunivers og atmosfære.

Cyberpunk 2077 kan bli et av tidenes beste spill, hvis PCDR klarer å fortsette kvalitetsutviklingen de har vist gjennom The Witcher-serien.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

De virker som de beste spillene i senere år typisk kommer fra Øst-Europa og Russland: STALKER, Metro, Escape From Tarkov, The Witcher, Kingdom Come Deliverance osv.

 

Disse spillene, i motsetning til de store kommersielle vestlige spillselskapene, driver ikke med utnytting av sine kunder (micro-transactions, loot boxes osv.), bedriver ikke politisk korrekt propaganda med krampaktig/påtvungen "mangfold", og har generelt sett et mer voksent og raffinert spillunivers og atmosfære.

 

Cyberpunk 2077 kan bli et av tidenes beste spill, hvis PCDR klarer å fortsette kvalitetsutviklingen de har vist gjennom The Witcher-serien.

 

Du har sikkert rett i din påstand! Jeg må tilføye at i såfall er world of tanks unntaket når det gjelder melking av sine kunder fra øst-eurpeisk spillproduskjon. Det er det spillet med de lengste grindene jeg noen gang har spilt. Om du skal spille uten premium abonnement og uten å konvertere free XP vel å merke. Noe som rett slett er håpløst og skadelig for ens mentale tilstand å prøve ? Det kom i 2010 og ikke de siste åra da. Just my 2 cents (kjeder meg på brakka ☺)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...